به پایگاه دانلود خوش آمدید
شنبه 20 فروردين 1390برچسب:, :: 22:13 ::  نويسنده : رئیسی


http://www.rasekhoon.net/userfiles/Software/20110201/5693_ContactKeeper_v1_43(.jpg


ContactKeeper 1.43 یک نرم افزار کامل برای ثبت شماره های تلفن شما کاربران .این نرم افزار کاملآ فارسی ( قابلیت تغییر به کلیه زبانها ) برای ثبت و نگهداری: مشخصات افراد از قبیل : نام و نام خوانوادگی ، شماره های : تلفن / فکس / موبایل ، شغل ، محل سکونت ، ایمیل ، تاریخ تولد ، شرح مختصر و .... میباشد که قابلیت جستجو بر اساس نام اشخاص را نیز دارا میباشد.پیشنهاد میکنیم حتمآ این نرم افزار را با حجمی بسیار کم دریافت نمائید.


http://uploadtak.com/images/jg6zr7qissrj87td2dw.gif

منبع: راسخون
شنبه 20 فروردين 1390برچسب:, :: 22:13 ::  نويسنده : رئیسی


شاید شما هم توجه کرده باشید وقتی در یاهو شما ایمیلی ارسال میکنید برای شخص دریافت کننده، نام و نام خانوادگی شما که هنگام ساخت ایمیل وارد کرده بودید نمایش داده میشود که شاید شما نخواهید این گونه باشد و بخواهید نام مستعار یا هر نامی به جز نام و نام خانوادگی شما نمایش داده شود. امروز ترفند تغیر دادن آن که From Name نام دارد را برای شما آماده کردیم.



شنبه 20 فروردين 1390برچسب:, :: 22:13 ::  نويسنده : رئیسی


Hyperlink checker چیست؟!
    <
شنبه 20 فروردين 1390برچسب:, :: 22:13 ::  نويسنده : رئیسی


اگر دوست دارید برای پس زمینه درایو کامپیوترتان یک عکس قرار دهید به ترفندی که در ادامه مطلب آموزش داده شده مراجعه فرمایید:



شنبه 20 فروردين 1390برچسب:, :: 22:13 ::  نويسنده : رئیسی


آیا شما هم همیشه در ایمیل خود ایمیلهای مزاحم و تبلیغاتی را دریافت میکنید که باعث سردرگمی در inbox و شلوغ شدن بیش از حد در ایمیل شما میشود؟ امروز آموزش جلوگیری از ورود ایمیلهای مزاحم برای کسانی که در یاهو ایمیل دارند را در ادامه مطلب آماده کرده ام و امیدوارم مورد استفاده شما قرار بگیرد.



شنبه 20 فروردين 1390برچسب:, :: 22:13 ::  نويسنده : رئیسی


تو این آموزش سعی کردم بعضی از نکات مهم و کلیدی رو که هر طراح وبی باید تو ساخت وب سایت رعایت کند به اختصار توضیح دهم. امیدوارم استفاده ببرید:




شنبه 20 فروردين 1390برچسب:, :: 22:13 ::  نويسنده : رئیسی


ابتکار جدید و جالب سایت میهن بلاگ " درج ویدئو از سایت آپارات " انگیزه ای شد تا تعدادی از ویدئو کلیپهای این سایت را برای استفاده عزیزان به نمایش بگذارم. جهت دریافت و مشاهده کلیپها به ادامه مطلب مراجعه نمایید:




جمعه 19 فروردين 1390برچسب:, :: 21:47 ::  نويسنده : رئیسی
خب دوستان

حالا كه بعضي از دوستان مي خان بدونن اين تريال ريست چيه لازم دونستم يه توضيحي در مورد اين نرم افزار و نحوه ريست كردن كاسپر بدم:

خب اين برنامه كارش اينه كه شما بتونين باهاش هميشه از كاسپراسكاي استفاده كنين بدين صورت كه شما وقتي قسمت تريال 30 روزه نرم افزار رو فعال كرده و ازش استفاده كردين بعد از 30 روز مي تونين با اين برنامه باز هم براي 30 روز ديگه فعالش كنين و بدين ترتيب تا ابد ازش استفاده كنين بدون اينكه مشكل خاصي داشته باشين حتي مي تونين همه آپدت هاي كاسپر رو هم اينطوري هميشه داشته باشين.

نحوه استفاده و دانلود: در ادامه مطلب

Kaspersky.2010.Trial.Resetter.2.3.0.0

معرفی بازی:

تراوین یک بازی تحت وب می باشد که در آن شما با دیگر بازیکنان به صورت آنلاین (بدون نیاز به اینترنت پرسرعت) بازی می کنید و کار خود را به عنوان رئیس یک دهکده کوچک شروع می نمايید..

برای ثبت نام اینجا کلیک کنید

بازی انلاین travian

جمعه 19 فروردين 1390برچسب:, :: 21:47 ::  نويسنده : رئیسی

suncalender 6


حتما می دانید که تقویم موجود در ویندوز میلادی است و با توجه به این که تاریخ کشور ایران به اساس تقویم شمسی می باشد بنابراین عملا تقویم ویندوز اصلا برای کاربران ایرانی و کشورهای با تقویم شمسی کارآمد نیست. برای رفع این کمبود ویندوز شرکت های بسیاری تقویم های شمسی قابل نصب برروی ویندوز را ارائه داده اند. یکی از کاملترین و با امکانات ترین تقویم های شمسی نرم افزار Sun Calendar می باشد. این تقویم علاوه بر نمایش تاریخ به صورت شمسی قادر است تا کلی رخدادهای ملی و مذهبی ایران را نیز به شما یادآوری کند. همچنین شما قادر خواهید بود تا در میان بانک رخدادهای نرم افزار جستجو کنید. در این نرم افزار شما حتی می توانید رخداد جدید نیز اضافه کنید و تقویم خود را هرچه کاملتر کنید.

ویژگی های کلیدی تقویم شمسی Sun Cleander ۶ :

- دارای سیستم یادآوری اعمال روزانه،ماهانه و زماندار که وظایف تعیین شده توسط شما را سروقت به شما یادآوری می کند
- بانک کامل رخدادهای ملی، مذهبی، جهانی و سینمایی با توضیحات کامل هر رویداد
- سیستم نمایش ابیات شعری در هنگام راه اندازی ویندوز
- نمایش روزهای تعطیل
- امکان افزودن رخداد جدید
- امکان ایجاد کتاب خانه ی شخصی و اشتراک کتابخانه
- پشتیبانی از ویندوز XP و Vista و ۷
- نمایش اوقات شرعی
- مبدل تاریخ
نمایش تاریخ های جهانی
- نمایش تاریخ کسوف و خسوف ها
- و ...

پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 53
بازدید هفته : 55
بازدید ماه : 841
بازدید کل : 22745
تعداد مطالب : 252
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما