به پایگاه دانلود خوش آمدید
با سلام خدمت شما بازدیدكننده ی گرامی.خیلی توضیح نمیدم قفط این رو بگم كه تو این روشی كه بهتون میگم آمار بازدید از سایت و یا وبلاگ شما به صورت چشمگیر و رایگان 10 برابر میشه.

نحوه ی استفاده :
 بر روی عكس زیر كلیك كنید و پس از اون با نام كاربریتان وارد سایت شوید و بر روی گزینه ی كسب امتیاز كه در پنل كاربریتان دارید كلیك كنید.((با اینترنت اكسپلورر)).صفحه ی باز شده را نبندید تا همینطور امتیاز كسب كنید.هم زمان به سایت خود بروید و آمار بازدیدتان را نگاه كنید.فقط مراقب باشید سكته نكنید !!!

لطفا جهت افزایش آمار بازدید وب خود بر روی عكس زیر كلیك كنید
جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, :: 13:56 ::  نويسنده : رئیسی
http://www.dl.foxworld.ir/foxworld/picture/uploads/1297517808.jpg

کتابی که در زیر مشاهده میکنید شامل مجموعه کامل تمامی کدهای مخفی موبایل"سامسونگ ، نوکیا و سونی اریکسون" میباشد که توانایی اجرا در گوشیهایمختلف موبایل را دارد ، حتی گوشیهایی که از زبان فارسی حمایت نمیکنند .
جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, :: 23:56 ::  نويسنده : رئیسی

 

یکی از کارهایی که کاربران به هنگام احساس خستگی از کارکردن با رایانه انجام می دهند معمولا این است که تصویر پس زمینه شان راعوض می کنند . این کار بیشترین تاثیر را بر روحیات کاربر دارد . برخی دیگراز کاربران ظاهر ویندوز خود را شبیه ویندوز ویستا،سون و یا ویندوزهای دیگرمی کنند تا با این کار تنوعی ایجاد کرده باشند و برخی دیگر نرم افزارهایینصب می کنند که تصویر پس زمینه شان به طور مداوم عوض شود . نرم افزاری دراین زمینه وجود دارد که می تواند تصویر پس زمینه ی شما را به کره ی زمینواقعی تبدیل کند . البته این فقط یک عکس ثابت نیست بلکه خورشید ، ماه وابرها هم به صورت کاملا متحرک و زنده قابل مشاهده می باشند. این بدین معنانیست که به صورت انیمشین تصاویر فقط حرکتی تکراری داشته باشند بلکه ایننرم افزار به صورت اتوماتیک آپدیت شده و تصاویر خود را به صورت کاملاواقعی از کره زیبای زمین به نمایش می گذارد . ضمن این که این به روز رسانیها به این صورت نیست که سرعت اینترنت کاربران را همیشه با کاهش مواجه کندبلکه در زمانی معین و حدودا هر 3 ساعت به روز رسانی خواهد شد.برایتغییراتی در میز کار خود EarthDesk می تواند یکی از بهترین گزینه های پیشرو باشد . این نرم افزار محیط بسیار زیبایی دارد و به هیچ عنوان باعثخستگی کاربر نمی شود . اگر می خواهید فقط با یک نگاه ببینید که در حالحاظر کدام نقاط کره ی زمین در شب و کدام یک در روز به سر می برند این نرمافزار جالب را نصب کنید و از امکانات جالب آن لذت ببرید.یکی از اینامکانات نمایش تاریخ و زمان در کشورها و شهرهای مختلف جهان می باشد .ایننسخه از نرم افزار که در اختیارتان قرار داده ایم پرتابل ( بدون نیاز بهنصب ) می باشد . یعنی شما به راحتی می توانید با کپی کردن فایل نرم افزاردر فلش مموری خود، از آن در محلهایی که امکان نصب نرم افزار وجود ندارداستفاده کنید.

ویژگی های کلیدی نرم افزار EarthDesk 5.0.1 Portable:
- نمایش ماه و خورشید و زمین در یک نگاه همراه با شهرهای مهم دنیا
- تغییر در محیط دسکتاپ از حالتی ایستا به محیط پویا و داینامیک
- بروز رسانی نرم افزار از اینترنت هر چند ساعت یک بار
- نمایش تاریخ و زمان در کشورها و شهرهای مختلف جهان
- به روز رسانی سریع نرم افزار در زمانی تعیین شده
- قالبیت تنظیم و حتی خاموش و روشن کردن نور ماه
- 11 نقشه متفاوت برای سلیقه های متفاوت
- قابلیت پشتیبانی از چند مانیتوره بودن
- تصاویر ماهواره همراه با طبیعتی زنده
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز
- محیط زیبا و کاربرپسند
- کاربری آسان
- و ...

استخراج فایل های مالتی مدیا از نرم افزار و بازی با All Media Grabber


 

شاید بارها و بارها برای شما هم پیش آمده که نرم افزار و یا بازی را بر روی سیستم خود نصب کرده اید و در حین نصب یا پس از نصب آهنگ، تصویر و یا ویدئویی در آن نظر شما را جلب کرده است و خواسته اید آن را به صورت مجزا دریافت کرده و برای مقاصد خود استفاده نمایید و برای این کار تلاش فراوانی در فایل های آن برنامه کرده اما نتوانسته اید به هدف خود دست یافته و فایل مورد نظر خود را استخراج نمایید. اما اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود به ارائه ی نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای شما دوستان عزیز پرداخته است که با استفاده از آن می توانید به راحتی تصاویر، اهنگ ها و یا ویدئوهای که در کنار بازی ها و نرم افزارهای نصب شده بر روی سیستمتان پنهان شده اند را استخراج کرده و از آن ها استفاده نمایید. All Media Grabber که توسط کمپانی معروف Fotissoftware ارائه شده است نرم افزاری بوده که شما را قادر می سازد تا به راحتی و تنها با چند کلیک آهنگ ها، تصاویر، ویدئو ها و فایل های مولی مدیای که در نرم افزارها و بازی ها مخفی و پنهان بوده را یافته و آن ها را برای اهداف و مقاصد خود استفاده نمایید.


 

قابلیت های کلیدی نرم افزار All Media Grabber v5.1 :
- امکان انتخاب فایل، فولدر و یا درایو دلخواه برای اسکن
- امکان استخراج فایل های ذخیره شده در EXECUTABLES، CUSTOM CONTROLS، RAW، دیتابیس ها، فایل های آفیس و فایل های باینری همچون exe، dll، ocx، doc، ppt، xls، pdf، mdb، raw، bin، hex و ...
- امکان حذف، تغییر نام و  کپی کردن فایل ها به Clipboard و تنظیم نمودن تصاویر به عنوان والپیپر دسکتاپ
- پشتیبانی از چندین زبان زنده ی دنیا
- توانایی تبدیل تمامی فرمت های گرافیکی به دو فرمت BMP و ICO
- توانایی استخراج تصاویر و آیکن ها با فرمت های همچون PPM، EMF، TGA، IFF، PCX، WMF، TIF، PNG، GIF، JPG، BMP، ANI، CUR و ICO
- توانایی استخراج ویدئو ها با فرمت های همچون AVI، BIK، FLC، SWF، ASF و WMV
- توانایی استخراج آهنگ ها و فایل های صوتی با فرمت های همچون MID، MP3، WAV، OGG و XM
- توانایی نمایش همه ی فایل های گرافیکی استخراج شده در حالت Thumbnail
- توانایی نمایش فایل های گرافیکی در اندازه اصلی با Program Viewer
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...
 

 



 طريقه فعالسازي : 
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.
- قبل از نصب نرم افزار اتصال اينترنت خود را قطع كنيد و سپس اقدام به نصب نرم افزار نماييد.
- در مرحله آخر مي بايستي تيك مربوط به اجراي برنامه را برداشته تا برنامه اجرا نگردد.
- در صورتي كه برنامه به صورت خودكار اجرا شد. از محيط نرم افزار خارج شويد، لازم به ذكر است در برخي از برنامه ها نرم افزار مورد نظر به صورت كامل بسته نشده و آيكون آن در نوار وظيفه شما نمايان مي شود و شما مي بايستي با کليک راست كردن بر روي آيکون برنامه و انتخاب گزينه ي Exit يا Quit برنامه را از حالت اجرا خارج نماييد.
- پس از نصب نرم افزار فایل موجود در پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کرده و پس از اجرا اقدام به فعالسازی نرم افزار کنید.


 دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم - 6.80 مگابايت | لينک كمكي | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com
 

دانلود رايگان کتاب شگفت انگیز EbooKMagic نسخه اسفند ماه - جاوا



کتاب شگفت انگیز EbooKMagic نسخه اسفند ماه كه جدیدترین نسخه این کتاب را براي شما آماده كرده ايم. اين نرم افزار یک کتاب شگفت انگیز بوده كه بر روي تمامي گوشي هاي تلفن همراه كه قابليت پشتيباني از جاوا را داشته باشند قابل اجرا ميباشد.

کتابی کاملا متفاوت و پرمحتوا با موضوعاتی همچون:
عیدانه:
- ساعت و تاریخ تحویل سال 1390
- پیامک تبریک عید
- دعاى هنگام تحويل سال
- معنای لغوی و اصطلاحی عید
- نوروز عمومی‏ ترین و دیرپاترین جشن مردم ایران
- نوروز در گستره جغرافيا
- و...
اشعار:
(مجموعه ای زیبا از فریدون مشیری، مهدی سهیلی، فروغ فرخزاد، حمید مصدق و طنز پرداز خوش ذوق خانم  نسیم عرب امیری)
پیامک ها:
بخش جدید پیامک های ارسالی شما و دوبیتی ها در این ماه
- عاشقانه
- فلسفی و عرفانی
- طنز و سرکاری
- انگلیسی همراه با ترجمه
- مناسبتی
- و...
دانستنی ها: (آیا میدانید در طالع چینی سال خرگوش سالی آرام پر از شادی و خوشبختیست؟)
بخش جالب به سوی شاد زیستن:
این بخش حاوی نکات پزشکی و شهر ویتامین ها می باشد
داستان های کوتاه و پندآموز:
(20 داستان فوق العاده زیبا برای شما در این ماه)
سخنان بزرگان و ضرب المثل ها:
بر روی زمین چیزی بزرگتر از انسان نیست و در انسان چیزی بزرگتر از فکر او( همیلتون)



 این کتاب  جاوا می باشد و قابل نصب روی گوشی های نوکیا، سونی اریکسون، سامسونگ و تمام گوشیهایی که ازسیستم عامل جاوا برخوردار می باشند. امیدوارم از این کتاب لذت کافی رو ببرید.

 دانلود رايگان با لينک مستقيم - 932 كيلوبايت | لينک كمكي (مستقيم)
 پسورد فايل زيپ : www.asanmob.com

جمعه 31 فروردين 1390برچسب:, :: 20:33 ::  نويسنده : رئیسی

دانلود DreamWoods 2 چند بازی در قالب یک بازی


 

بازی های رایانه ای هرچقدر هم که سرگرم کننده باشند می توان از آن ها به عنوان ابزارهای آموزشی و تقویت هوش و دقت استفاده کرد. بازی هایی که در آن ها کاربر باید به دنبال نکات ریز باشد تا بتواند به مراحل بعدی قدم گذارد ، بازی هایی که در آن ها دقت و سرعت حرف اول را می زند، ژانر Hidden Object و Puzzle از دسته هایی هستند که می توان از آن ها در این زمینه هم بهره برد و در این میان هم بازی DreamWoods 2 بازی جذابی است که کاربر هم در آن باید به دنبال اجسام گمشده باشد و هم با کنار هم قرار دادن پازل های هر مرحله به مرحله بعدی قدم گذاشته و در نهایت بازی را به اتمام رساند.
این بازی بسیار ساده اما مفرح و سرگرم کننده که از موضوع بسیار جالبی هم بهره می برد گرافیک بسیار مناسب هم داشته و در آن طراحی های جالبی هم برای تصاویر و هم برای انیمیشن ها صورت گرفته است. در این بازی کاربر باید به یک دختربچه کمک کند تا شیطان بازی را کنار زده و به کمک فرشته نجاتش در هر مرحله به پیروزی دست پیدا کند. گاهی لازم است تا در طول این مراحل یک سری مسیرهای سخت و دشوار را عبور کند که کاربر باید با دقت و البته هوش خود راه را برای وی باز کند. چند مدل بازی در مراحل مختلف DreamWoods 2 گنجانده شده است ؛ پیدا کردن اشیاء گمشده ، پازل های موجود در هر مرحله ، کمک به دختربچه به منظور عبور از مسیرهای سخت و مدل های دیگری که می توان در طول انجام بازی آن ها را تجربه کرد.


 

قابلیت های کلیدی بازی DreamWoods 2:
- گرافیک مناسب
- انجام چند مدل مرحله در قالب یک بازی
- موزیک های دلنشین
- انیمیشن های بسیار زیبا و جذاب
- مناسب برای تقویت هوش
- مناسب برای سنین مختلف
- موضوع جالب بازی
- سازگار با سیستم های سخت افزاری معمولی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...


 طریقه فعالسازی : 
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فایلها را از حالت فشرده شده خارج نمایید.
- بازی به صورت کامل بوده و نیازی به کرک ندارد.


 قیمت: 6.99 دلار آمریکا
 دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم - 90.79 مگابایت | لینک کمکی | لینک کمکی
 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com
 بحث پیرامون این مطلب در انجمن تصویری از محیط برنامه سایت سازنده لینک منبع

جمعه 6 فروردين 1390برچسب:, :: 8:7 ::  نويسنده : رئیسی

ساخت انیمیشن های سه بعدی با Autodesk 3D Studio Max 2012

بی شک اگر از یک کاربر نیمه حرفه ای هم که کمی با رایانه ها ، انیمیشن ها و تصاویر پویانمایی شده آشنایی دارد پرسیده شود که چه نرم افزارهایی در ساخت این گو تصاویر و انیمیشن ها دخیل بوده است مطمئنا یکی از اولین نام هایی که بر زبان می آورد 3D Studio Max خواهد بود. 3D Studio Max و Maya که هردو علاوه بر این که در رقیب برای یکدیگر هستند تا حدودی هم برادر یکدیگرند چرا که هردو محصول کمپانی نرم افزاری Autodesk به شمار می روند. Autodesk هم که آنقدر نرم افزارهای فوق حرفه ای تولید کرده که به هیچ وجه جای هیچ گونه بحثی در مورد امکاناتی که ارائه می دهد باقی نمی گذارد. حالا قصد ما از این مقدمه چینی ها پیش کشی است با نام Autodesk 3D Studio Max 2012 که جدیدترین نسخه ارائه شده از سوی شرکت سازنده به شمار می رود. بازهم یک سال زودتر Autodesk نرم افزارهای خود را عرضه نموده تا نشان دهد همیشه یک سال از همه جهان جلوتر حرکت می کند و حقیقتا هم که این طور است. این همه انیمیشن های دو بعدی و سه بعدی که امروزه در لحظه های مختلف زندگی روزمره با آن ها رو به رو هستیم مطمئنا با نرم افزارهای مختلفی از جمله 3D Studio Max طراحی می شوند که البته سهم این ابزار در طراحی ها بسیار بیشتر از ابزارهای دیگر است و این هم به خاطر امکانات فوق العاده ای است که در اختیار کاربران فوق حرفه ای قرار می گیرد. به هرحال هر نرم افزار کارآمدی که بتواند کارهای تخصصی تری را هم انجام دهد علاوه بر این که محبوبیت زیادی دارد در مقابل برای انجام کارها نیاز به کاربرانی حرفه ای و آموزش دیده هم دارد که بتوانند از امکانات موجود نهایت استفاده را ببرند. این ابزار قدرتمند که سال های زیادی است که عرضه آن آغاز شده و سال به سال هم به روز رسانی هایی روی آن صورت گرفته که توانایی های مختلفی را به آن اضافه کرده می تواند با استفاده از انواع تکنولوژی های انیمیشن های زیبایی را طراحی کند که چشم هر بیننده ای را به سمت خود خیره نماید. پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج در زمینه های گوناگون به همراه تکنولوژی سه بعدی سازی تصاویر که شاید مهم ترین خصوصیت و قسمتی است که در ساخت و تولید انیمیشن ها به آن توجه می شود از با اهمیت ترین موارد موجود در 3D Max به شمار می روند. با این که نسخه 2011 امکانات متعددی را با خود به همراه آورده اما با توجه به بهینه سازی های انجام شده در این نرم افزار سرعت Rendering یا همان پردازش نهایی تصاویر به صورت چشم گیری افزایش پیدا کرده است ؛ یعنی کاربران زمان کمتری را باید منتظر بمانند تا حاصل طراحی های خود را به صورت یک انیمیشن متحرک مشاهده کنند. افکت های مختلف ، صحنه های اکشن و جلوه های ویژه زیبا که به صورت یک پک در نرم افزار گنجانده شده است کار را برای طراحان تا حدود زیادی ساده تر خواهد کرد چرا که برای انجام بسیاری از طراحی ها همین جلوه های ویژه هستند که نقش مهم و کلیدی را ایفا می کنند. اما شاید بد نباشد که بدانیم چه کارهایی را می توان با 3D Studio Max انجام داد. طراحی انواع مدل های سه بعدی از انواع انیمیشن های تا تصاویر متحرک ساده ، خلق اسکرین سیورهای جذاب و دیدنی به صورت کاملا سه بعدی ، فیلم های بلند انیمیشنی ، خلق کاراکترها و یا حتی خود بازی به صورتی که امروزه در بیشتر موارد مشاهده می کنیم و بسیاری از موارد دیگر بخش هایی از خروجی های این مجموعه به شمار می روند. در مورد کیفیت خروجی ها در 3D Studio Max هم که اصلا جای بحثی باقی نمی ماند چراکه اگر یک دید سطحی هم به انیمیشن هایی که امروزه در دنیای مجازی و رایانه ها وجود دارند داشته باشیم متوجه خواهیم شد که کیفیت این تصاویر اگر بهتر از نمونه های واقعی خود در صنعت فیلمسازی نباشند در رقابت با آن ها به هیچ وجه کوتاه نخواهند آمد. تنها نکته مهم در مورد این ابزار نحوه صحیح متحرک سازی و پویا نمایی تصاویر است که به آن جان می بخشد اگر طراحی بتواند این کار را به بهترین نحو ممکن انجام دهد در حقیقت نهایت هنر خود را در تولید انیمیشن به نمایش گذاشته و مطمئنا موفقیت خود را تضمین کرده است. نسخه جدید و کامل این Autodesk 3D Studio Max برروی سرور آسان دانلود قرار گرفته تا طراحان حرفه ای و کسانی که به این نرم افزار علاقه دارند و از طراحی های انیمیشنی لذت می برند آن را دانلود کرده و از امکانات فوق العاده این نسخه نهایت استفاده را ببرند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Autodesk 3D Studio Max 2012:- طراحی انواع مدل های سه بعدی
- کیفیت فوق العاده در خروجی
- بهینه سازی شده برای افزایش سرعت Rendering تصاویر
- وجود صدها افکت در زمینه های مختلف برای پویانمایی تصاویر
- مناسب برای کارهای فوق حرفه ای
- امکان بهینه سازی تصاویر در هنگام گرفتن خروجی
- کنترل کامل برروی انیمیشن تولید شده و حرکات آن
- امکان مشاهده عکس العمل های یک کاراکتر در انیمیشن
- هوش مصنوعی قدرتمند در نرم افزار برای حرکات کاراکترها
- قابلیت به هم چسباندن کاراکترها و صحنه های مختلف برای تولید یک انیمیشن بلند
- مدیریت پردازش تصاویر
- سازگاری خاص با تکنولوژی های جدید در پردازنده ها و البته پردازنده های گرافیکی
- سازگار با فرمت های مختلف نظیر 3DS، AI، DDF، DEM، DWG، DXF، OBJ، PRJ، SHP، STL، TRC، VW، WRL، WRZ و ...
- امکان بهره گیری از انواع پلاگین ها در نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7- و ...
 طریقه فعالسازی : برای کرک کردن مراحل زیر را به دقت انجام دهید:
- ابتدا برای نصب نرم افزار اقدام کنید.
- در مرحله بعد از سریال نامبرهایی نظیر  666-69696969 ، 667-98989898 و یا 400-45454545 استفاده کنید.
- در قسمت  Product Key عبارت 128D1 را وارد نمائید.
- پس از نصب پایان نصب ، نرم افزار را اجرا کنید. در این مرحله دو گزینه برای اکتیو کردن نرم افزار پیش روی شماست. 
- اول این که تمامی ارتباطات اینترنت خود را قطع کنید و دوم هم با استفاده از فعالسازی از طریق تلفن چندین بار کلیک کنید تا پیغام خطا ظاهر شده و به مرحله قبل بعد قدم گذارید. انتخاب هریک از این دو در اختیار شماست.
- در این مرحله لازم است با توجه به نسخه ای که برروی سیستم نصب کرده اید (32 یا 64 بیت) یکی از کیجن ها را که در فایل فشرده قرار دارند اجرا کنید.
- وقتی صفحه اول مربوط به اکتیو کردن ظاهر شد شما لازم است کیجن موجود را اجرا کرده و برروی Mem Patch کلیک کنید تا پیغام successfully patched ظاهر شود.
- در مرحله بعد لازم است سریال موجود در قسمت request code را در کیجن کپی کرده و برروی Generate کلیک کنید تا سریال در قسمت activation code ظاهر شود .
- حالا کافیست همان سریال تولید شده را در قسمت مربوط کپی کنید تا نرم افزار کرک شود و پیغام فعال شدن هم ظاهر گردد.
- دقت داشته باشید تمامی این مراحل باید دقیق انجام پذیرد.


 قیمت:  3990 دلار آمریکا

دانلود- 3.10 گیگابایت | Autodesk 3D Max 2012 - سرور هات فایلبخش اول - دوم - سوم - چهارم - پنجم - ششم - هفتم

 دانلود- 3.10 گیگابایت | Autodesk 3D Max 2012 - سرور راپید شیربخش اول - دوم - سوم - چهارم - پنجم - ششم - هفتم

 دانلود- 3.10 گیگابایت | Autodesk 3D Max 2012 - سرور آسان دانلودبخش اول - دوم - سوم - چهارم - پنجم - ششم - هفتم


 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com
 بحث پیرامون این مطلب در انجمن
 تصویری از محیط برنامه
 سایت سازنده
 لینک منبع
سه شنبه 23 فروردين 1390برچسب:, :: 5:29 ::  نويسنده : رئیسی


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

اگر ساعت‌های زیادی از وقت مفید و اوقات فراغت خودتان را پای اینترنت صرف می‌کنید، اگر جهت دانلود رایگان یا وبگردی تا نیمه شب بیدارید، اگر با دوستان‌تان در یاهو مسنجر قرار گذاشته‌اید تا ساعت‌ها چت کنید، اگر می‌خواهید در گروه دوستیابی که به تازگی عضو شده‌اید گشت‌زنی کنید تا دوستان بیشتری جذب کنید، اگر... هیچ بعید نیست که شما گریبانگیر پدیده‌ای به نام "اعتیاد به اینترنت" شده‌اید. به ویژه اگر می‌بینید اعضای خانواده برای سلامتی شما نگرانند و به هیچ یک از کارهای خود نمی‌رسید. همینطور هزینه زیادی را نیز قطعاً بابت سرویس اینترنت خود متحمل شده‌اید. در این ترفند قصد داریم به معرفی 8 راهکار جهت ترک اعتیاد به اینترنت بپردازیم.

1.
لحظه‌ای با خود فکر کنید آیا صرف مدت زمان طولانی پای اینترنت به نفع شماست یا به ضررتان؟ و آیا هزینه آن مقرون به صرفه است؟ باور کنید مسنجرها همیشه آنلاین هستند، سرویس‌دهنده‌های دوست‌یابی و گروه‌های دسته‌جمعی همیشه هستند و بهتر هم خواهند شد، سایت‌های تفریحی همیشه برقرار خواهند بود و...

2.
به جسم و روان‌تان استراحت بدهید. استفاده زیاد از رایانه چشمان شما را ضعیف، ناراحتی در قسمت‌های مچ دست، انگشتان، ستون فقرات و گردن و پاها را بیشتر می‌کند و رفتاری یک بُعدی و گوشه‌گیر به شما می‌دهد و حتی اعتماد به نفس شما در زندگی اجتماعی را نیز دستخوش تغییر قرار می‌دهد. پس از هر 30 دقیقه کار با رایانه برخیزید و کمی راه بروید. برای استراحت دادن به چشمان‌تان، در محیطی روشن کار کنید و هنگام کار با رایانه هر 10 دقیقه به محلی خیره شوید، کمی پلک بزنید و بعد شروع به کار کنید.

3.
برای اوقات فراغت خود برنامه‌ریزی کنید و سعی کنید در این برنامه‌ریزی زمان استفاده از اینترنت را در اولویت‌های پایین‌تر قرار دهید.

4.
با دوستان خود قرار ملاقات بگذارید و به تفریح‌های دسته‌جمعی روی بیاورید. تفریح‌های دسته‌جمعی باعث می‌شود تا شما رفتار اجتماعی صحیح را جایگزین رفتار گوشه‌گیری ناشی از حضور طولانی مدت در اینترنت کنید.

5.
از اماکن دیدنی و تفریحی محل زندگی خود استفاده کنید، اما نه از روی گوگل ارث!

6.
شب‌ها زود بخوابید. وقت خودتان را صرف دانلود رایگان نکنید تا صبح بتوانید با نشاط کامل به برنامه‌های اوقات فراغت خود برسید. اگر شاغل هستید شغل خود را به خاطر شب زنده‌داری اینترنتی به خطر نیندازید.

7.
ورزش کنید. به باشگاه‌های ورزشی مراجعه و در یک رشته مورد علاقه ثبت‌نام کنید. اگر نمی‌خواهید هزینه‌ای پرداخت کنید کمی نرمش و پیاده‌روی کنید.

8.
مطالعه کنید. جدیدترین کتاب‌های مورد علاقه خود را از کتاب‌خانه‌ها و کتاب‌فروشی‌ها تهیه کرده و بخوانید. اما سعی کنید پیرامون کامپیوتر و اینترنت نباشند!

سه شنبه 23 فروردين 1390برچسب:, :: 5:29 ::  نويسنده : رئیسی

اسکناس هر کشوری سمبلی از سرمایه و فرهنگ آن کشور محسوب می شود که در نتیجه ترکیبی از فرهنگ و اقتصاد برخی کشورها بر روی اسکناس ها و پول رایجشان نقش بسته است. بطوریکه طرح زیبای برخی اسکناس ها در کشور های جهان، به نمادی از فرهنگ آن کشور ها نیز مبدل شده است. البته نقدی بر این نیست که اسکناس های دیگر کشورها فاقد نمادی ارزشمند هستند ولی در این ایمیل تنها به بعضی از اسکناس های رایج کشور های جهان اشاره شده است :

سه شنبه 23 فروردين 1390برچسب:, :: 5:29 ::  نويسنده : رئیسی


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org

تو عصر موشک و فضا، الاغ سواری عالیه
کنار بنز و زانتیا، دیدن گاری عالیه

بعد سیگار و پیپ و اکس، چپق کشیدن بهتره
ماهواره ها برن کنار، ستاره چیدن بهتره

بسکه فراوونه کلاغ، قناری قارقار می کنه
از هرچی آوازه خوشه، آدمو بیزار می کنه

سینما و تاتر چیه، سیا بازی قشنگ تره
رو حس و حال آدما، لی لی کنون نمی پره

اصغر آقا اَسی شده، موهاشو های لایت می کنه
زیر ابرو شو بر می داره، تیپ شو ری رایت می کنه

تو این قاراشمیش شدید، صغرا خانم ولنسیاس
عجب زمونه ای شده، دنیا رو باش دس کیاس

پیتزا و استیک ولش، سیخ جیگر نصیب ماس
آبگوش خوراک اعیوناس، اشکنه راس جیب ماس

از رپ و راک و پاپ نگو، ابرام غزل خونو می خوام
شبای صاف و ماه نو، صفای ایوونو می خوام

پپسی کولا ارزونی تون، قرتی بازی دیگه بسه
کاهو سکنجبین می خوام، آب قناتم هوسه

قدیم ندیما یادته؟ تهرون هوای خوبی داشت
شیرونیای حلبی، سقفای تیر چوبی داشت

آپارتمانای عجیب، با برج و بارو مد شده
مدرنه آب حوض کشی، باز دَسه جارو مد شده

عطرای پاریسی چیه، گلاب قمصر بیارین
تو جیبای بی برکت، یه مُش گل یاس بذارین

اینترنت و فکس و موبایل، تلویزیون و رادیو...
رد پای تمدنو، همینجوری بگیر برو...

شلوغ پلوغه سرمون، جا واسه دل نمی مونه
قدر من و تو رو حاجی، هیشکی دیگه نمی دونه

به جای ایمیل جون من، نامه ی دَسی بنویس
شیک بازی رو کنار بذار، اونی که هَسی بنویس

دنیا مثه راز بقاس، از صلح و آشتی بنویس
از روزگار خوبی که، اونوقتا داشتی بنویس


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


سه شنبه 23 فروردين 1390برچسب:, :: 5:29 ::  نويسنده : رئیسی
اینم از برنامه معروف ویندوز لایو مسنجر که ساخته ی شرکت مایکروسافت هست. با این برنامه شما میتونید مثل یاهو مسنجر با دوستاتون حرف بزنید و از طریق وبکم دوستتون رو ببینید. و تماسهای کامپبوتری باهم داشته باشید. البته این برنامه در ویندوز سیستمتون هست ولی این جدیدترین ورژن و نسخش هست.

Windows Live Messenger 8.5.1288 Beta

 

دانلود ادامه ی مطلب

 


سه شنبه 23 فروردين 1390برچسب:, :: 5:29 ::  نويسنده : رئیسی
جستجوگر اینترنتی خوب و مفید و قدرتمندی که خودمم هم از اون استفاده میکنم ، که خود دارای دانلود منیجر قدرتمندیست ، اپرا است. اپرا قادر به نصب ویدگت های هواشناسی ، RSS، ساعت، اخبار و ... است. این جستجوگر مانند اینترنت اکسپلورر 7 قادر به بازکردن چندین تب میباشد

Opera 9.50 Beta 1

 



دانلود ادامه ی مطلب

سه شنبه 23 فروردين 1390برچسب:, :: 5:29 ::  نويسنده : رئیسی
      نسخه جدید یاهو مسنجر با امکاناتی فوق العاده Yahoo Messenger 9 Beta

Yahoo! Messenger 9.0.0.797 Beta

 

جدیدترین نسخه پیام رسان یاهو (Yahoo Messenger) منتشر شد.همونطور که میدونید این نهمین نسخه از این پیام رسان هست که تا به حال یاهو منتشر کرده.قابلیتهایی که به این شماره اضافه شدن عبارتند از: + امکان اضافه کردن فایلهای بیشتر در این شماره شما قادر خواهید بود در هنگام چت کردن موضوع هایی مثل نقشه ، فیلم و عکس رو در پنجره چت با دوسستتون به اشتراک بذارید.همچنین میتونید ویدئوهای آنلاین و عکسهای فلیکرتون رو به صورت اسلایدشو به اشتراک بذارید. + طراحی جدید پوسته طراحی پوسته نسخه جدید خیلی زیباتر از نسخه های قبلی شده و شاید برای ویستا بهینه سازی شده باشه! + بهینه شدن ارسال فایل شما در این نسخه قادر هستید فایلهایی تا حجم 2 گیگابایت رو با دوستانتون رد و بدل کنید.این فایلها به صورت Real Time توسط آنتی ویروس نورتون اسکن میشن تا امنیت کاربران رو تضمین کنند. + امکان برقراری تماس صوتی این امکان در مقایسه با نسخه های قبلی بسیار بهتر و قوی تر شده و در هنگام استفاده از سرویس VoIP هیچ خللی در انتقال صدا پیش نخواهد آمد! البته هنوز این مسنجر در نسخه بتا به سر میبره و احتمال داره مشکلاتی رو داشته باشه ، برای استفاده از نسخه کامل باید کمی صبر کنید!!

دانلود ادامه ی مطلب
سه شنبه 23 فروردين 1390برچسب:, :: 5:29 ::  نويسنده : رئیسی
برنامه ای برای پخش موزیک مثل وینمپ. توضیح خاصی نداره.

Spider Player 2.1 RC2

 


دانلود ادامه ی مطلب
 
سه شنبه 23 فروردين 1390برچسب:, :: 5:29 ::  نويسنده : رئیسی

  دانلود در ادامه ی مطلب



ادامه مطلب ...
سه شنبه 23 فروردين 1390برچسب:, :: 5:28 ::  نويسنده : رئیسی
با سلام خدمت همه بازدید کنندگان وبلاگ رایانه
همانطور که می دانید هرچه باشد مایکروسافت هم یک شرکت بزرگ آمریکایی و اهداف شیطانی آمریکا را در ذهن دارد…

چندی پیش متوجه شدیم که یکی دیگر از خرابکاری های این شرکت بجای اینکه اصلاحیه های امنیتی را برای کاربران خود متمرکز کند دست به شوخی های ضد ایرانی زده است!

این عمل به اصطلاح شوخی نابجا که احتمالا تنها برای کاربران ایرانی می باشد این است که :

1.در هر کجای رایانه خود یک فایل متنی TXT بسازید…

2.آن را باز کنید…

3. در داخل آن چنین تایپ کنید: ” iran win via atoms ” (البته بدون ” ” )

4.فایل را ذخیره کنید…

5.آن را ببندید…

6.حال دو باره باز کنید…!!!

چه می بینید؟ چی میگه

——————————————————————————————

حال باید قضاوت کرد و این را فهمید که اگرچه قسمت آپدیت اتوماتیک ویندوز بسته باشد یا همان OFF باشد اما

به هر حال مایکروسافت کار خود را می کند و اصلاحیه های این چنینی را برای شما ارسال می نماید!

در عین حال که کل اطلاعات سیستم شما چه از آهنگ و فیلم و عکس گرفته تا اسناد و… شما را به راحتی به سرقت

می برد…

حال قضاوت بر عهده ی شماست!

((((((((این عمل تنها بر روی ویندوز XP کارایی دارد اما شما نیز می توانید بر روی دیگر ویندوز ها نیر امتحان کنید…))))))))


سه شنبه 23 فروردين 1390برچسب:, :: 5:26 ::  نويسنده : رئیسی
جستجوی حرفه ای فایل ها در سیستم با DtSearch Desktop 7.60.7733
سه شنبه 23 فروردين 1390برچسب:, :: 5:26 ::  نويسنده : رئیسی
چطور صفحه نمایش را از نگاه جاسوس محافظت کنیم؟!
استفاده از شکلک ها در جی میل ممکن شد[عمومی , اخبار / اطلاعیه , مقالات , ]
سه شنبه 23 فروردين 1390برچسب:, :: 5:26 ::  نويسنده : رئیسی
پد موس ویژه آدم های سرمایی
سه شنبه 23 فروردين 1390برچسب:, :: 5:26 ::  نويسنده : رئیسی
کمپانی nVidia
سه شنبه 23 فروردين 1390برچسب:, :: 5:26 ::  نويسنده : رئیسی
چتری محافظ در برابر بارش ویروس ها Avira Premium Security Suite
سه شنبه 23 فروردين 1390برچسب:, :: 5:26 ::  نويسنده : رئیسی
فشرده سازی فایل ها با StuffIt Deluxe 12.0.1

منبع: www.p30download.com

سه شنبه 23 فروردين 1390برچسب:, :: 5:26 ::  نويسنده : رئیسی
StripFile 1.0.1t

                                           

P30download.com

سه شنبه 23 فروردين 1390برچسب:, :: 5:25 ::  نويسنده : رئیسی

امروزه بسیاری از کاربران برای اعمال اقدامات مدیریتی بر روی سیستم های خود و نیز اعمال دستورات مختلف در این زمینه از نرم افزارهایی که توسط شرکت های مختلف طراحی شده اند استفاده می کنند. این نرم افزارهای به دلیل بالا بردن دقت و افزایش سرعت امور مدیریتی همیشه مورد توجه افراد مختلف در سطوح گوناگونی همچون حرفه ای و مبتدی می باشد.

 

EVEREST Ultimate Edition  نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن قادر به مدیریت کامل یک سیستم کامپیوتری خواهید بود. در این نرم افزار میتوان به ابزارهای مختلفی دسترسی داشت و تعداد این ابزارها به بیش از صد ها عدد می رسد. دسترسی به این همه ابزار تنها با چند کلیک ساده امکان پذیر می باشد ، زیرا تمامی این ابزارها در یک منوی آماده شده در سمت چپ نرم افزار همیشه در دسترس خواهند بود. این نرم افزار توسط شرکت Lavalys Consulting Group طراحی شده است.

 

از ویژگی های این نرم افزار میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

- نمایش کامل جزئیات سخت افزاری سیستم

- نمایش اطلاعات نرم افزارهای نصب شده در سیستم

- دارای ابزارهای مختلف امنیتی

- دارای ابزارهای مختلف کنترل شبکه های داخلی و کوچک

- ارائه گزارش روزانه از عملکرد سیستم و نرم افزار

 و ... .

                                                The image “http://thumbs1.logicielsfr.com/121-EVEREST%20Ultimate%20Edition/box/box_312.jpg” cannot be displayed, because it contains errors.

دانلود نرم افزار با حجم 8.3 MB

سه شنبه 23 فروردين 1390برچسب:, :: 5:25 ::  نويسنده : رئیسی

براي برقراي ارتباط و رد و بدل كردن اطلاعات به وسيله FTP , آپلود و دانلود هرچه بهتر و سريعتر و تامين امنيت ماكسيمم در رد و بدل كردن اطلاعات همواره به نرم افزار قدرتمندي به عنوان FTP Client نياز است كه تمامي شرايط لازم و مورد استفاده ي شما را برايتان فراهم آورد .
يكي از پيشگامان قدرتمتند و مطرح در اين زمينه كه همه با نام آن آشنا هستند نرم افزار قدرتمند CuteFTP Professional است كه به تازگي نسخه ي 7.2 از سري 7.0 اين محصول از سوي شركت GlobalSCAPE عرضه شده است .
چرا اغلب CuteFTP Professional بهترين گزينه در اين زمينه است ؟
اين نرم افزار تمامي امكانات قدرتمند مديريتي لازم و مورد نياز براي چنين ارتباطي را در محيطي ساده و اشنا براي شما فراهم آورده است .
امكانات امنيتي :
Secure Shell, Secure Socket و Transport Security Layer .
توانايي برقراري ارتباط امن SSL و HyperText Transfer Protocol Secure يا همان HTTPS .
مديريت كلمات رمز عبور كاربران .
امكاناتي كه نرم افزار به صورت خودكار برايتان انجام مي دهد :
انجام كارها به صورت زمان بندي شده , دقيق وسريع .
گرفتن Backup امن از وب سايت شما .
نظارت فولدرهاي شما براي باخبر شدن از كوچكترين تغييرات .
توانايي استفاده از Macro و Script .

آساني محيط نرم افزار :
قابليت آپلود فايلها تنها با يك Drag&Drop به داخل محيط نرم افزار .
اتصال به يك وب سايت به آساني و در يك محيط Wizard مرحله به مرحله .
ويرايش آسان اسناد از راه دور توسط نرم افزار دروني CuteFTP Editor .
نمايش به صورت Thumbnail تصاوير و فايلهاي گرافيكي راه دور .
سرعت بالاي نرم افزار :
افزايش سرعت و Accelerate جابجايي و رد و بدل اطلاعات .
ايجاد ارتباط امن و سريع با چندين وب سايت در آن واحد .
ايجد ارتباط همزمان تا 100 عدد در آن واحد .
و .....


سه شنبه 23 فروردين 1390برچسب:, :: 5:25 ::  نويسنده : رئیسی
 کار با این نرم افزار بسیار آسان است این برنامه به شما این امکان میدهد که بر روی cd خود قفلی از نوع رمز عبور تعیین کنید و وقتی بخواهید محتوای cd مشاهده کنید فقط با زدن رمز عبور نمایش داده می شود در غیر اینصورت محتوایی cd نمایش داده نمی شود و اجرا نخواهد شد این برنامه می تواند بر روی cd,dvd, Floppy رمز بگذارد!

 

سه شنبه 23 فروردين 1390برچسب:, :: 5:25 ::  نويسنده : رئیسی
یکی از مخاطرات کاربران اینترنت و ادارات شرکت های بزرگی که با اینترنت در ارتباط هستند ، وجود نرم افزارهای جاسوسی می باشد. کاربرانی که اطلاعات مهم تجاری و شخصی را در سیستم های خود ذخیره می کنند و مراکز بزرگی که اطلاعات تمام کاربران و اطلاعات تجاری آن ها بر روی سیستم ها قرار می گیرد همگی در دسته قربانیان نرم افزارهای جاسوسی و مخرب می باشند که در صورت آسیب پذیری نتحمل خسارات زیادی خواهند شد.

در این مطلب نرم افزاری را به شما معرفی می کنیم که به منظور شناسایی برنامه های جاسوسی طراحی شده است.

 

Spyware Nuker نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادرند تا در سیستم های کامپیوتری خود به دنبال نرم افزارهای جاسوسی ای باشند که به صورت مخفیانه نصب شده اند. این برنامه با ابزار نظارت بر فایل ها و همچنین مراقبت دائمی از فایل های سیستمی مانع از اجرای برنامه های جاسوسی می شود. همچنین این نرم افزار در صورت کشف فایل های جاسوسی قادر به نابودی و پاکسازی آن ها از سیستم نیز می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت TrekBlue می باشد.

 

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود:

- قابلیت پاکسازی برنامه های جاسوسی

- شناسایی نرم افزارهای جاسوسی نصب شده بر روی سیستم

- کنترل فایل های سیستمی

- نظارت بر برنامه های در حال اجرا در حافظه اصلی

- جلوگیری از اجرای برنامه های آلوده

 و ... .

 

دانلود در ادمه مطلب...

سه شنبه 23 فروردين 1390برچسب:, :: 5:25 ::  نويسنده : رئیسی
سایت های گوگل و YouTube اجازه ی دانلود فایل های video را نمی دهند و فقط می توانید از طریق سایت آنها کلیپ یا ویدیو ی مورد نظرتان را تماشا کنید . اما این نرم افزار مشکل شما را حل می کند ، این برنامه قادر است فایل ها را از video.google.com و YouTube دانلود کند و با پسوند mpg یا avi ذخیره می کند.

دانلود در ادامه مطلب...

سه شنبه 23 فروردين 1390برچسب:, :: 5:24 ::  نويسنده : رئیسی
سلام این مطلب رو اصلا از دست ندین..........

راز دلار

بسم الله الرحمن الرحیم

من از قصد این مقاله رو از وبلاگ استاد راءفی پور با این ابعاد اینجا گذاشتم تا جلب توجه کند . 

بی شک باید  سمبولیسم و نماد گرایی را جز لاینفک جریان فراماسونری دانست جریانی که موجودیت آن بیش از هر تمدن دیگری با پاگانیسم مصر باستان گره خورده است . که قبلا در مقاله ای دیگر با عنوان "نماد های ماسونی مصر باستان" مفصل به آن پرداختم .

اصولا صحبت از نماد گرایی ماسونی نه در این مجال بلکه خود فرصتی مفصل می طلبد اما آنچه قصد دارم در این جستار به آن بپردازم صرفا نماد گرایی این جریان در دلار آمریکاست که به طرز شگفت انگیزی گویا مرامنامه و مانیفست یهودی– فراماسونری  آنهاست تا وسیله ای برای داد و ستد.

ششم ژوئيه سال 1785كنگره آمريكا ( که در آن زمان، تنها يك مجلس بود) به اتفاق آراء دلار«« Dollar  را واحد پول آن كشور قرار داد.

 پيش از استقلال ايالات متحده یعنی در 4 ژوئیه 1776 ، پول انگلستان (ليره) در 13 مهاجر نشين انگليسي آمريكاي شمالي رايج بود.

 در جريان انقلاب، آمريكائيان سكه نقره اي اسپانيا به نام «دلار» را كه در مكزيك رايج بود وسيله داد و ستد قرار داده دادند و به همين دليل نام پول ملي خود را «دلار» گذاشتند.

سكه دلار نقره اي از قرن چهاردهم بیش از سه قرن به نام «تالرThaler، دالر، تلار و دلار» در اروپا رايج بود كه اسپانيايي ها آن را حفظ كردند و به مستعمرات خود در قاره آمريكا منتقل ساختند.

اس با خط عمودي« $» كه علامت بين المللي دلار است نيز از اسپانيايي ها اقتباس شده كه پول خود را با علامت P (پي) مشخص مي كردند و اين «P» در آمريكاي شمالي به تدريج و در جريان نوشتن به شكل «$» درآمد.(1)

روند گنجاندن نمادهای یهودی – ماسونی در اسکناس 1 دلاری ختم نگشت و تمامی اسکناسهای بعد از آن نیز از این امر مستثنا نبودند.

اما اسکناس 1 دلاری به عنوان نخستین اسکناس و از طرفی دیگر به لحاظ تعدد نشانه های ماسونی از اهمیت ویژه ای برخوردار است که کشف رمز از آن نیات پشت پرده و مخوف طراحان نظم نوین جهانی را آشکار می سازد.

پیش از پرداختن به این مسئله توضیحی اجمالی  راجع به برخی  اعداد مقدس ماسونها را لازم می دانم .

نخستین عدد 9 است که به حلقه 9 نفره زنجیره ماسونها ، تعداد استادانی که در جستجوی حیرام رفتند تعداد ضربه های درجه استادی و...(3) اشاره دارد.

 دومین عدد 11 است که آن نیز به دوستون بواز و جاکین که بنا بر اعتقاد ماسونها  در ابتدای معبد سلیمان قرار داشتند، عرض حمایل استاد به سانتی متر (مجموع ستارگان 5 و 6 پر)، تنها عدد دورقمی که اکر برعکس شود تغییر نمی کند و ...(4) اشاره دارد.

سومین عدد 13 است که بی شک از مهمترین نشانه های  تعلق فراماسونری به یهودیان و مصر باستان است که دلایلی از قبیل اتفاق موسوم به  پوریم در 13 فروردین در عهد خشایار شاه ، 13 تکه از بدن اوزیریس که توسط ایسیس(خدایان مصر باستان) پیدا شد ، خیانت سیزدهمین نفر(یهودا اسکاریوتی) به حضرت مسیح (ع) و ... مد نظر است.

چهارمین عدد 33 است که اشاره دارد  به 33 رتبه و درجه فراماسونری ، حاصل ضرب عدد مقدس ماسونها یعنی یازده در سه مرتبه شاگردی- ابزار یاری و استادی (11* 3=33) ، سن حضرت مسیح هنگام کشته شدن(البته به نشان تمسخر مسیح توسط یهودیان) و...

پس از این مقدمه نسبتا طولانی در ذیل به ترتیب به برخی از نشانه ها ی یهودی- ماسونی موجود در یک دلاری اشاره می گردد:

 فراماسونری- رائفی پور


حتما ادامه مطلب رو بخونین...

پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 267
بازدید ماه : 452
بازدید کل : 21787
تعداد مطالب : 252
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما