به پایگاه دانلود خوش آمدید
پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:, :: 10:35 ::  نويسنده : رئیسی

برای دانلود به ادامه مطلب در زیر کلیک کنید



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:, :: 10:22 ::  نويسنده : رئیسی

برای دانلود به ادامه مطلب در زیر کلیک کنید



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:, :: 9:54 ::  نويسنده : رئیسی

دانلود نرم افزار مدیریت بازیبرای دانلود به ادامه مطلب در زیر کلیک کنید



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 11 خرداد 1385برچسب:, :: 15:54 ::  نويسنده : رئیسی

برای دانلود به ادامه مطلب در زیر بروید 



ادامه مطلب ...

برای دانلود به ادامه مطلب در زیر بروید



ادامه مطلب ...
چهار شنبه 11 خرداد 1385برچسب:, :: 14:33 ::  نويسنده : رئیسی

دیکشنری بابیلون نسخه9برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب ...
جمعه 26 فروردين 1390برچسب:, :: 23:56 ::  نويسنده : رئیسی

 

یکی از کارهایی که کاربران به هنگام احساس خستگی از کارکردن با رایانه انجام می دهند معمولا این است که تصویر پس زمینه شان راعوض می کنند . این کار بیشترین تاثیر را بر روحیات کاربر دارد . برخی دیگراز کاربران ظاهر ویندوز خود را شبیه ویندوز ویستا،سون و یا ویندوزهای دیگرمی کنند تا با این کار تنوعی ایجاد کرده باشند و برخی دیگر نرم افزارهایینصب می کنند که تصویر پس زمینه شان به طور مداوم عوض شود . نرم افزاری دراین زمینه وجود دارد که می تواند تصویر پس زمینه ی شما را به کره ی زمینواقعی تبدیل کند . البته این فقط یک عکس ثابت نیست بلکه خورشید ، ماه وابرها هم به صورت کاملا متحرک و زنده قابل مشاهده می باشند. این بدین معنانیست که به صورت انیمشین تصاویر فقط حرکتی تکراری داشته باشند بلکه ایننرم افزار به صورت اتوماتیک آپدیت شده و تصاویر خود را به صورت کاملاواقعی از کره زیبای زمین به نمایش می گذارد . ضمن این که این به روز رسانیها به این صورت نیست که سرعت اینترنت کاربران را همیشه با کاهش مواجه کندبلکه در زمانی معین و حدودا هر 3 ساعت به روز رسانی خواهد شد.برایتغییراتی در میز کار خود EarthDesk می تواند یکی از بهترین گزینه های پیشرو باشد . این نرم افزار محیط بسیار زیبایی دارد و به هیچ عنوان باعثخستگی کاربر نمی شود . اگر می خواهید فقط با یک نگاه ببینید که در حالحاظر کدام نقاط کره ی زمین در شب و کدام یک در روز به سر می برند این نرمافزار جالب را نصب کنید و از امکانات جالب آن لذت ببرید.یکی از اینامکانات نمایش تاریخ و زمان در کشورها و شهرهای مختلف جهان می باشد .ایننسخه از نرم افزار که در اختیارتان قرار داده ایم پرتابل ( بدون نیاز بهنصب ) می باشد . یعنی شما به راحتی می توانید با کپی کردن فایل نرم افزاردر فلش مموری خود، از آن در محلهایی که امکان نصب نرم افزار وجود ندارداستفاده کنید.

ویژگی های کلیدی نرم افزار EarthDesk 5.0.1 Portable:
- نمایش ماه و خورشید و زمین در یک نگاه همراه با شهرهای مهم دنیا
- تغییر در محیط دسکتاپ از حالتی ایستا به محیط پویا و داینامیک
- بروز رسانی نرم افزار از اینترنت هر چند ساعت یک بار
- نمایش تاریخ و زمان در کشورها و شهرهای مختلف جهان
- به روز رسانی سریع نرم افزار در زمانی تعیین شده
- قالبیت تنظیم و حتی خاموش و روشن کردن نور ماه
- 11 نقشه متفاوت برای سلیقه های متفاوت
- قابلیت پشتیبانی از چند مانیتوره بودن
- تصاویر ماهواره همراه با طبیعتی زنده
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز
- محیط زیبا و کاربرپسند
- کاربری آسان
- و ...

           

گروه آسان دانلود اين دانلود منيجر قدرتمند را به شما پيشنهاد مي كند.
Internet Download Manager يكي از قدرتمند ترين نرم افزارهاي مديريت دانلود ميباشد. شتاب دهنده دانلود اين دانلو منيجر يكي از بي رغيب ترين ها ميباشد. كه با آن شما ميتوانيد با سرعت فوق العاده بالا و با سرعتي باورنكردي از اينترنت دانلود كنيد. شما با اين نرم افزار با تمامي مروگر ها و تمامي سيستم عاملهاي موجود سازگاري كامل را دارد و شما ميتوانيد با نصب اين دانلود منيجر به راحتي از سايتهاي YouTube, Google Video, MySpaceTV به راحتي بدون نياز به نرم افزار خاص در اين زمينه دانلود كنيد. اين نرم افزار ميتوانيد سرعت دانلود را تا %500 افزايش مي دهد. بر خلاف ديگر دانلود منيجر ها که قبل از شروع به دانلود فايل ها را قطعه قطعه مي کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اينترنت يا ... File ها را قطعه قطعه کرده و دانلود مي کند که اين عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دريافت File خواهد شد از ويژگي هاي اين نرم افزار مي توان به ظاهري ساده، پشتيباني از اکثر مرور گرهاي محبوب، نصب آسان،  قابليت ادامه يافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اينترنت، زمانبدني دانلود ها و ... اشاره کرد.برنامه هاي مديريت دانلود يكي از ابزار مهم اينترنتي براي ما كاريران ايراني ميباشد بيشتر قريب به اتفاق ما كاربران اينترنت از اينترنت ديال آپ براي اتصال شدن به اينترنت استفاده ميكنيم و براي دانلود فايلهاي حجيم يه يك دانلود منيجر خوب احتياج داريم كه فايلهاي دانلود ما را تكه تكه كرده و به بخشهاي كوچك تقسيم كرده تا سرعت دانلود فايلها بيشتر شود. چنانچه در هنگام دانلود فايل اينترنت شما قطع گردد و يا مشكلي براي دانلود فايل بوجود آيد. اين امكان را داريد كه ادامه دانلود را انجام دهيد. و فايل دانلود شده شما از ميان نمي رود اگر شما بدون يك برنامه مديريت دانلود اين كار را انجام دهيد مجبور خواهيد شد فايل را از ابتدا دانلود كنيد. با استفاده از اين نرم افزار شما ميتواني به راحتي سرعت دانلود فايل و مقدار دانلود شده و زمان باقي مانده خود را مشاهده نماييد. اين نرم افزار با بهينه سازي سرعت دانلود شما ميتوانيد در هنگام دانلود كردن فايل به مشاهده سايتهاي اينترنتي خود بپردازيد و اين نرم افزار به صورت هوشمند از سرعت خود كاسته و دوباره با سرعت بالا به دانلود فايل ميپردازد تا شما بتوانيد از گشت و گذار در اينترنت لذت كافي را درهنگام دانلود ببريد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Internet Download Manager v6.05 Build 7 Final :
- سازگاری با انواع مرورگرهای اینترنت اکسپلورر، نت اسکیپ، اپرا MSN Explorer,AOL,Mozilla,Mozilla Firefox, Mozill Firebird,Avant Browser,MyIE2 و دیگر مرورگر های محبوب برای اجرا نمودن خودکار برنامه به منظور مدیریت دانلود فایلها
- قابلیت ادامه دانلود های نیمه تمام از جایی که ارتباط اینترنتی شما بنا به دلایلی قطع شده است
- دانلود فایل های ویدیویی FLV از سایت های YouTube, Google Video, و MySpaceTV
- پشتیبانی از انواع پروکسی سرورها مانند Microsoft ISA, FTP proxy servers 
- نصب سریع و آسان نرم افزار
- ویژگی Speed Limiter برای محدود کردن سرعت دانلود یک فایل مشخص
- توانایی دسته بندی فایل ها با توجه به سلیقه شخصی
- بهبود رابط کاربری نگارش جدید برنامه
- ویروس یابی انواع و اقسام فایل های دانلود شده
- قابلیت کشیدن و رها کردن - Drag & Drop لینک ها 
- پشتیبانی از فایل های ZIP و اجرای آنها بعد از دانلود
- پشتیبانی کامل از ویندوز های Xp/2000/2003/Vista 
- پشتیبانی از پروتکل های HTTP, FTP, MMS و HTTPS
- جلوگیری از دانلود فایل های تکراری که قبلا دانلود شده اند
- افزایش پنج برابری سرعت دانلود بر اساس جدیدترین تکنیک ها
- پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا از جمله زبان شیرین فارسی
- سازگاري كامل با تمامي مرورگرهاي وب
- بهبود سرعت دانلود و پشتيباني كامل از ويندوز ويستا و ویندوز محبوب 7
- و ...



 طريقه فعالسازي : قبل از  نصب نرم افزار اتصال اينترنت خود را قطع نماييد و سپس اقدام به نصب نرم افزار كنيد. لازم به ذكر است در مرحله آخر مي بايستي تيك مربوط به اجراي برنامه را برداشته تا برنامه اجرا نگردد. در صورتي كه برنامه به صورت خودكار اجرا شد. از محيط نرم افزار خارج شويد، لازم به ذكر است در برخي از برنامه ها نرم افزار مورد نظر به صورت كامل بسته نشده و آيكون آن در نوار وظيفه شما نمايان مي شود و شما مي بايستي با کليک راست كردن بر روي آيکون برنامه و انتخاب گزينه ي Exit يا Quit برنامه را از حالت اجرا خارج نماييد.
- محتويات پوشه Crack را در محل نصب نرم افزار كپي نماييد و سپس فايل Patch.exe را اجرا كرده و بر روي گزينه Patch کليک کنيد سپس نرم افزار را اجرا كرده و با فايل Keygen.exe شماره سريال توليد كرده و به نرم افزار داده تا نرم افزار شما به صورت كامل كرك شود. حالا ميتوانيد بدون محدوديت از نرم افزار استفاده نماييد.


 دانلود نرم افزار با لینک مستقیم- 4.25 مگابايت | لينک كمكي | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com

ویرایش و مدیریت تصاویر با نرم افزار Fly Free Photo Editing & Viewer


نرم افزار Fly Free Photo Editing & Viewer یک ویرایشگر ساده اما کارآمدی است که به صورت رایگان عرضه می گردد. ابزار ساده که علاوه بر ویرایش تصاویر قادر است تا آن ها را مدیریت کند ؛ این نرم افزار که واسط گرافیکی اش دقیقا برپایه سیستم عامل مک بنیان نهاده شده به سادگی قابل استفاده و بهره برداری می باشد. به راحتی می توان نور و کیفیت تصاویر را کم یا زیاد کرد ، آن ها را تغییر سایز داد یا این که اسلایدشویی زیبا و جذاب از مجموعه تصاویر پدید آورد. این ابزار با توجه به حجم بسیار مناسبی هم که دارد قابلیت تبدیل صفحات وب را به عکس به کاربران هدیه می دهد ، جالب است Fly Free Photo Editing & Viewer طوری طراحی شده که قادر است تا بسیاری از کارها از جمله تغییر سایز ، تغییر نام و ... را به صورت دسته ای از فایل های انجام دهد. این مدل قابلیت ها در این ابزار به سبب گزینه های بسیار انعطاف پذیری است که در آن تعریف شده اند. سرعت بالا در اجرا و عملکردها ، استفاده آسان از نرم افزار و همچنین پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های رایج برای تصاویر و دیگر فرمت های رایج از جمله مواردی هستند که در استفاده از این نرم افزار ویرایش تصاویر باید به آن ها آگاه باشیم.


 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Fly Free Photo Editing & Viewer v2.99.5:
- پشتیبانی از فرمت رایج
- واسط کاربری جذاب
- امکان ساخت اسلایدشو از تصاویر
- مدیریت تصاویر
- ویرایشگر موجود در نرم افزار
- امکان کار برروی دسته ای از فایل ها
- قابلیت تبدیل صفحات وب به عکس
- رایگان بودن نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...



 طريقه فعالسازي : 
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فايلها را از حالت فشرده شده خارج نماييد.
- قبل از  نصب نرم افزار اتصال اينترنت خود را قطع كنيد و سپس اقدام به نصب نرم افزار نماييد.
- در مرحله آخر مي بايستي تيك مربوط به اجراي برنامه را برداشته تا برنامه اجرا نگردد.
- در صورتي كه برنامه به صورت خودكار اجرا شد. از محيط نرم افزار خارج شويد، لازم به ذكر است در برخي از برنامه ها نرم افزار مورد نظر به صورت كامل بسته نشده و آيكون آن در نوار وظيفه شما نمايان مي شود و شما مي بايستي با کليک راست كردن بر روي آيکون برنامه و انتخاب گزينه ي Exit يا Quit برنامه را از حالت اجرا خارج نماييد.
- این نرم افزار رایگان بوده و نیازی به کرک ندارد.


 قيمت: رایگان
 دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم - 5.26 مگابايت | لينک كمكي | لینک کمکی
 پسورد فايل زيپ : www.asandownload.com

جمعه 5 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 9:25 ::  نويسنده : رئیسی

منبع : گیگا رایانه | آسان دانلود


بالاخره پس از مدت ها انتظار جدیدترین و جذاب ترین نسخه از مرورگر Opera رسما رونمایی شد ؛ مرورگری که امروز به عنوان یکی از قدرتمندترین و سریع ترین مرورگرها دنیا شناخته می شود. جدیدترین آمار رسمی از آزمایشگاه های مختلف نشان دهنده این مطلب است که Opera با ارائه این نسخه توانسته عنوان سریع ترین مرورگر را از آن خود کند. مرورگری که علاوه بر سرعت بالا در گشودن صفحات وب از واسط کاربری فوق العاده جذابی بهره می برد که برای اولین بار است که در مرورگرها چنین محیطی به نمایش در می آید. Opera جدیدترین نسخه مرورگر اپرا می باشد. این مرورگر با سرعت باور نکردنی صفحات اینترنت را برای شما بار گذاری می کند.در مرورگر اپرا، ابتدا متن سایت بارگذاری می شود و سپس بتدریج عکس ها بارگذاری می شوند، به علاوه اینکه عکس ها اول به صورت کامل با کیفیت کم نمایان می شوند و رفته رفته بر کیفیت عکس افزوده می شود.اپرا (Opera) تمام محدودیت های همچون جلوگیری از راست کلیک، جلوگیری از مشاهده سورس صفحه، جلوگیری از انتخاب متن و ... همه را از پیش پای شما بر می دارد و شما را قادر می سازد با دستی کاملاً باز به جستجو و گشت و گذار در وب بپردازید. این که در این در میان کثرت نرم افزارهای وب گردی کدام یک را انتخاب کنیم کمی سخت به نظر می رسد . هر یک از این نرم افزار ها قابلیت هایی دارند که می تواند دلیل برتری آن باشد. اما هر کاربری با توجه به اهداف خود از وب گردی به دنبال مرورگری می رود. در میان این این مرورگر ها چندتایی هستند که بین همه محبوب و معروف می باشند . یکی از این این مرورگرها که هواخواهان زیادی دارد Opera نام گرفته است. مرورگری با کامل ترین امکانات که در خود جای داده است می تواند هرکاربری را به سمت خود جذب نماید. Opera در سال 1995 با به اتمام رسیدن یک پروژه که در سال 1994 شروع شده بود به اتمام رسید و حالا کاربران پس از 13 سال از جدیدترین نسخه آن با بالاترین کارآیی ها بهره می برند. Opera به چند دلیل عمده است که معروف و محبوب تر شده است. سرعت بالا در بازکردن صفحات وب و مخصوصا تصاویر باعث شده کاربرانی که به دقایق استفاده از اینترنت هم اهمیت می دهند از این مرورگر استفاده نمایند.ساده بودن در عین زیبایی بسیار در جلب نظر کاربران اهمیت دارد که Opera توانسته با طرحی ساده اما زیبا جای خود را مستحکم تر نماید.

قابلیت های دیگر را می توان در چند مورد به طور خلاصه ذکر نمود : Tab Browsing که برای سرعت کار اهمیت بسیاری دارد، جلوگیری از باز شدن صفحات Pop-up، جستجو در میان چندین سایت معروف تنها با یک انتخاب و یک کلیک، Speed Dial که نوعی BookMark محسوب می شود اما با قابلیت نمایش طرحی از Bookmark ها، فید خوان های حرفه ای و ... تنها بخشی از این مرورگر انتخاب می شوند.
دلیل این که مرورگر Opera عکس ها را با سرعتی نسبتا بالاتر از دیگر مرورگر ها باز می نماید این است که Opera عکس ها را به صورت فریم به فریم یا به عبارت دیگر بخش بخش باز می کند که با این ترفند سرعت تا حد زیادی افزایش پیدا می کند.
اما نکته ی بسیار مهم و جالبی باید در مورد Opera ذکر شود . حتی آخرین نسخه از این مرورگر روی رایانه های 386 و با حافظه یا همان رم در حدود 6 مگابایت هم سازگاری دارند.
برای آن ها که زمان در اینترنت برایشان اهمیت زیادی دارد ما آخرین نسخه از مرورگر معروف Opera را پیشنهاد می کنیم .

قابلیت های کلیدی نرم افزار  Opera v11.10 Build 2092 Final :
- سرعت بسیار بالا در بارگذاری صفحات وب
- قابلیت Tab Browsing
- نمایش Speed Dial برای نمایش طرحی از Bookmark ها
- دانلود منیجر قدرتمند
- سرعت بسیار بالا در بارگذاری عکس ها
- امکانات اضافه نظیر نمایش آب هوا ، ساعت های زیبا
- Mail و Chat در سایت Opera
- pop-up blocking برای رهایی از پنجره های مزاحم پاپ-آپ
- پشتیبانی از دریافت فایلهای بزرگتر از ۴ گیگابایت
- پشتیبانی کامل از تمامی فرمت های صفحات وب نظیر php ، Asp و HTML
- پشتیبانی از زبان های مختلف و همچنین زبان شیرین پارسی
- پشتیبانی از اکثر پلاگین های موجود نظیر Windows Media Player
- برطرف شدن اشکالات مربوط به FTP PASV
- نحوه برقراری ارتباط با خدمات سایت Flickr بهبود یافته است
- امکان نمایش فیلم های موجود در سایت یو تیوب در حالت FullScreen
- امکان دانلود Torrent در قسمت BitTorrent
- هماهنگی کامل با اکثر نرم افزار های مدیریت دانلود
- امنیت بالا در حفظ رمز های شخصی کاربران
- پوسته های بسیار زیبا برای سلیقه های متفاوت
- پشتیبانی کامل از تمامی نسخه های ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7 - و ...


طریقه فعالسازی :
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فایلها را از حالت فشرده شده خارج نمایید.
- نرم افزار به صورت رایگان بوده و نیازی به کرک ندارد.

 قیمت: رایگان 
 دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم - 9.03 مگابایت | لینک کمکی | لینک کمکی
 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com
 بحث پیرامون این مطلب در انجمن
 تصویری از محیط برنامه
 سایت سازنده
 لینک منبع

جمعه 6 فروردين 1390برچسب:, :: 8:7 ::  نويسنده : رئیسی

ساخت انیمیشن های سه بعدی با Autodesk 3D Studio Max 2012

بی شک اگر از یک کاربر نیمه حرفه ای هم که کمی با رایانه ها ، انیمیشن ها و تصاویر پویانمایی شده آشنایی دارد پرسیده شود که چه نرم افزارهایی در ساخت این گو تصاویر و انیمیشن ها دخیل بوده است مطمئنا یکی از اولین نام هایی که بر زبان می آورد 3D Studio Max خواهد بود. 3D Studio Max و Maya که هردو علاوه بر این که در رقیب برای یکدیگر هستند تا حدودی هم برادر یکدیگرند چرا که هردو محصول کمپانی نرم افزاری Autodesk به شمار می روند. Autodesk هم که آنقدر نرم افزارهای فوق حرفه ای تولید کرده که به هیچ وجه جای هیچ گونه بحثی در مورد امکاناتی که ارائه می دهد باقی نمی گذارد. حالا قصد ما از این مقدمه چینی ها پیش کشی است با نام Autodesk 3D Studio Max 2012 که جدیدترین نسخه ارائه شده از سوی شرکت سازنده به شمار می رود. بازهم یک سال زودتر Autodesk نرم افزارهای خود را عرضه نموده تا نشان دهد همیشه یک سال از همه جهان جلوتر حرکت می کند و حقیقتا هم که این طور است. این همه انیمیشن های دو بعدی و سه بعدی که امروزه در لحظه های مختلف زندگی روزمره با آن ها رو به رو هستیم مطمئنا با نرم افزارهای مختلفی از جمله 3D Studio Max طراحی می شوند که البته سهم این ابزار در طراحی ها بسیار بیشتر از ابزارهای دیگر است و این هم به خاطر امکانات فوق العاده ای است که در اختیار کاربران فوق حرفه ای قرار می گیرد. به هرحال هر نرم افزار کارآمدی که بتواند کارهای تخصصی تری را هم انجام دهد علاوه بر این که محبوبیت زیادی دارد در مقابل برای انجام کارها نیاز به کاربرانی حرفه ای و آموزش دیده هم دارد که بتوانند از امکانات موجود نهایت استفاده را ببرند. این ابزار قدرتمند که سال های زیادی است که عرضه آن آغاز شده و سال به سال هم به روز رسانی هایی روی آن صورت گرفته که توانایی های مختلفی را به آن اضافه کرده می تواند با استفاده از انواع تکنولوژی های انیمیشن های زیبایی را طراحی کند که چشم هر بیننده ای را به سمت خود خیره نماید. پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج در زمینه های گوناگون به همراه تکنولوژی سه بعدی سازی تصاویر که شاید مهم ترین خصوصیت و قسمتی است که در ساخت و تولید انیمیشن ها به آن توجه می شود از با اهمیت ترین موارد موجود در 3D Max به شمار می روند. با این که نسخه 2011 امکانات متعددی را با خود به همراه آورده اما با توجه به بهینه سازی های انجام شده در این نرم افزار سرعت Rendering یا همان پردازش نهایی تصاویر به صورت چشم گیری افزایش پیدا کرده است ؛ یعنی کاربران زمان کمتری را باید منتظر بمانند تا حاصل طراحی های خود را به صورت یک انیمیشن متحرک مشاهده کنند. افکت های مختلف ، صحنه های اکشن و جلوه های ویژه زیبا که به صورت یک پک در نرم افزار گنجانده شده است کار را برای طراحان تا حدود زیادی ساده تر خواهد کرد چرا که برای انجام بسیاری از طراحی ها همین جلوه های ویژه هستند که نقش مهم و کلیدی را ایفا می کنند. اما شاید بد نباشد که بدانیم چه کارهایی را می توان با 3D Studio Max انجام داد. طراحی انواع مدل های سه بعدی از انواع انیمیشن های تا تصاویر متحرک ساده ، خلق اسکرین سیورهای جذاب و دیدنی به صورت کاملا سه بعدی ، فیلم های بلند انیمیشنی ، خلق کاراکترها و یا حتی خود بازی به صورتی که امروزه در بیشتر موارد مشاهده می کنیم و بسیاری از موارد دیگر بخش هایی از خروجی های این مجموعه به شمار می روند. در مورد کیفیت خروجی ها در 3D Studio Max هم که اصلا جای بحثی باقی نمی ماند چراکه اگر یک دید سطحی هم به انیمیشن هایی که امروزه در دنیای مجازی و رایانه ها وجود دارند داشته باشیم متوجه خواهیم شد که کیفیت این تصاویر اگر بهتر از نمونه های واقعی خود در صنعت فیلمسازی نباشند در رقابت با آن ها به هیچ وجه کوتاه نخواهند آمد. تنها نکته مهم در مورد این ابزار نحوه صحیح متحرک سازی و پویا نمایی تصاویر است که به آن جان می بخشد اگر طراحی بتواند این کار را به بهترین نحو ممکن انجام دهد در حقیقت نهایت هنر خود را در تولید انیمیشن به نمایش گذاشته و مطمئنا موفقیت خود را تضمین کرده است. نسخه جدید و کامل این Autodesk 3D Studio Max برروی سرور آسان دانلود قرار گرفته تا طراحان حرفه ای و کسانی که به این نرم افزار علاقه دارند و از طراحی های انیمیشنی لذت می برند آن را دانلود کرده و از امکانات فوق العاده این نسخه نهایت استفاده را ببرند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Autodesk 3D Studio Max 2012:- طراحی انواع مدل های سه بعدی
- کیفیت فوق العاده در خروجی
- بهینه سازی شده برای افزایش سرعت Rendering تصاویر
- وجود صدها افکت در زمینه های مختلف برای پویانمایی تصاویر
- مناسب برای کارهای فوق حرفه ای
- امکان بهینه سازی تصاویر در هنگام گرفتن خروجی
- کنترل کامل برروی انیمیشن تولید شده و حرکات آن
- امکان مشاهده عکس العمل های یک کاراکتر در انیمیشن
- هوش مصنوعی قدرتمند در نرم افزار برای حرکات کاراکترها
- قابلیت به هم چسباندن کاراکترها و صحنه های مختلف برای تولید یک انیمیشن بلند
- مدیریت پردازش تصاویر
- سازگاری خاص با تکنولوژی های جدید در پردازنده ها و البته پردازنده های گرافیکی
- سازگار با فرمت های مختلف نظیر 3DS، AI، DDF، DEM، DWG، DXF، OBJ، PRJ، SHP، STL، TRC، VW، WRL، WRZ و ...
- امکان بهره گیری از انواع پلاگین ها در نرم افزار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7- و ...
 طریقه فعالسازی : برای کرک کردن مراحل زیر را به دقت انجام دهید:
- ابتدا برای نصب نرم افزار اقدام کنید.
- در مرحله بعد از سریال نامبرهایی نظیر  666-69696969 ، 667-98989898 و یا 400-45454545 استفاده کنید.
- در قسمت  Product Key عبارت 128D1 را وارد نمائید.
- پس از نصب پایان نصب ، نرم افزار را اجرا کنید. در این مرحله دو گزینه برای اکتیو کردن نرم افزار پیش روی شماست. 
- اول این که تمامی ارتباطات اینترنت خود را قطع کنید و دوم هم با استفاده از فعالسازی از طریق تلفن چندین بار کلیک کنید تا پیغام خطا ظاهر شده و به مرحله قبل بعد قدم گذارید. انتخاب هریک از این دو در اختیار شماست.
- در این مرحله لازم است با توجه به نسخه ای که برروی سیستم نصب کرده اید (32 یا 64 بیت) یکی از کیجن ها را که در فایل فشرده قرار دارند اجرا کنید.
- وقتی صفحه اول مربوط به اکتیو کردن ظاهر شد شما لازم است کیجن موجود را اجرا کرده و برروی Mem Patch کلیک کنید تا پیغام successfully patched ظاهر شود.
- در مرحله بعد لازم است سریال موجود در قسمت request code را در کیجن کپی کرده و برروی Generate کلیک کنید تا سریال در قسمت activation code ظاهر شود .
- حالا کافیست همان سریال تولید شده را در قسمت مربوط کپی کنید تا نرم افزار کرک شود و پیغام فعال شدن هم ظاهر گردد.
- دقت داشته باشید تمامی این مراحل باید دقیق انجام پذیرد.


 قیمت:  3990 دلار آمریکا

دانلود- 3.10 گیگابایت | Autodesk 3D Max 2012 - سرور هات فایلبخش اول - دوم - سوم - چهارم - پنجم - ششم - هفتم

 دانلود- 3.10 گیگابایت | Autodesk 3D Max 2012 - سرور راپید شیربخش اول - دوم - سوم - چهارم - پنجم - ششم - هفتم

 دانلود- 3.10 گیگابایت | Autodesk 3D Max 2012 - سرور آسان دانلودبخش اول - دوم - سوم - چهارم - پنجم - ششم - هفتم


 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com
 بحث پیرامون این مطلب در انجمن
 تصویری از محیط برنامه
 سایت سازنده
 لینک منبع
جمعه 6 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 8:24 ::  نويسنده : رئیسی

منبع : www.AsanDownload.com


 

نرم افزارهای زیادی در زمینه طراحی وب وجود دارند ، شرکت های نرم افزاری متعددی هستند که  کار تولید نرم افزارهای طراحی وب را برعهده دارند ، تقریبا همه این نرم افزارها خصوصیات شبیه به هم دارند اما به طبع تعدادی از آن ها با دارا بودن قابلیت های متفاوت و مهم توانسته اند که خود را از بقیه جدا کرده و در رتبه بهتری قرار بگیرند. زمانی که نامی از نرم افزارهای طراحی وب به میان می آید اکثر کاربران به این نکته فکر می کنند که آیا به همین سادگی است که ما بتوانیم یک سایت طراحی کنیم ؟ طراحی که حتی یک خط هم کدنویسی و برنامه نویسی تحت وب را نمی توانیم انجام دهیم. پاسخ مثبت است ؛ زیرا با نرم افزارهایی که امروزه طراحی می شوند بدون دانستن هیچ زبان برنامه نویسی تحت وب می توان به سادگی کار طراحی یک سایت را انجام داد بدون این که کاربر بازدید کننده متوجه این مساله شود.
این نرم افزارها با محیط طراحی خود ابتدا به کاربر این قابلیت را می دهند تا طراحی های خود را انجام داده و سپس خود نرم افزار به صورت اتوماتیک کدها را به صورت هوشمند تولید می کند تا مرورگر قدرت پردازش آن ها را به سادگی داشته باشد. Xara Web Designer همانطور که از نامش هم پیداست محصول شرکت Xara بوده و ابزاری برای طراحی صفحات وب به شمار می رود ، اما هرکس محیط کاربری این نرم افزار را ببیند مطمئنا متعجب خواهد شد زیرا محیط این نرم افزار به ابزارهای گرافیکی بیشتر شبیه است تا نرم افزارهای طراحی وب . در حقیقت این نرم افزار هیچ گونه نیازی به برنامه نویسی نداشته و طراح است که باید با نهایت سلیقه خود آنچه را در ذهن خود از یک صفحه وب می پروراند به روی نرم افزار آورده و با کمی رنگ بندی صحیح بهترین را نسبت به هدف خود طراحی کند.
در Xara Web Designer طراحی به سادگی می تواند تمامی Object هایی که به صورت معمول در یک صفحه وب یافت می شوند را به کار برده بدون این که حتی یک خط هم برنامه نویسی کند ، هرجایی از صفحه که بخواهد به مانند یک نرم افزار گرافیکی متن ، عکس و یا هر Object دیگری را به کار برد . این ابزار با طرح ها و قالب های آماده بسیار کمک زیادی در ایجاد طرح دلخواه را به کاربر می دهد ؛ به قول سایت سازنده کاربر این نرم افزار به اندازه رانندگی برای ماشین طراحی وب را بتواند انجام دهد ،  می تواند سایتی قدرتمند طراحی کند.  این مجموعه یک بسته نرم افزار کامل است ، اگر Photoshop  Dreamweaver و CuteFTP که سه نرم افزار برای طراحی ، کدنویسی و آپلود فایل هستند را در کنارهم قراردهیم یک مجموعه کامل برای طراحی وب بدست می آید ، Xara Web Designer کار همین سه نرم افزار را انجام می دهد. بسته ای که هم اکنون مقابل شما کاربران عزیزآسان دانلود قرار دارد ، مجموعه کامل این نرم افزار به همراه کرک در انتظار کاربران حرفه ای برای طراحی سایت هاست.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Xara Web Designer Premium v7.0.2.16324:
- محیط کاملا متفاوت از نرم افزارهای دیگر
- عدم نیاز به هیچ گونه برنامه نویسی برای طراحی
- محیط جذاب و کاربر پسند نرم افزار
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- طرح های بسیار زیبا و متعدد
- طراحی برپایه WYSIWYG که هرچه کاربر طراحی می کند ، می تواند ببیند
- قابلیت آپلود برروی سرور به سادگی
- قابلیت استفاده از تمامی Objectها در صفحه وب
- قابلیت استفاده از Object ها در یک صفحه بدون محدودیت به مانند یک نرم افزار گرافیکی- کیفیت بالا در نتیجه کار با این نرم افزار- قابلیت ساخت منوهای Pop-up برای تصاویر
- قابلیت قرار دادن امکاناتی برای سایت نظیر تغییر رنگ قالب از سوی کاربران
- سازگار با انواع مرورگرها
- پشتیبانی از فرمت های رایج تصاویر نظیر PSD ، JPEG ، PNG و ...
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7- و ...

قابلیت های جدید اضافه شده در نسخه 7 :
- امکان طراحی منوهای DHTML
- تهیه نسخه پشتیبان به صورت اتوماتیک از اسناد در حال ویرایش
- هاستینگ رایگان برای کاربران این نرم افزار
- امکان گرد کردن گوشه هر صفحه به سادگی و با استفاده از قابلیت های موجود در نرم افزار
- امکان قرار دادن ویدئوهای MP4 به سادگی تنها یک Drag & Drop
- امکان بهینه سازی اتوماتیک عکس ها
- امکان ساخت اسلایدشو برای سایت ها به همراه منوهای مختلف
-
 طریقه فعالسازی : 
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فایلها را از حالت فشرده شده خارج نمایید.
- فایل موجود در پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کرده و پس از اجرا برروی Apply کلیک کنید.

 قیمت: 99.99 دلار آمریکا
 دانلود نرم افزار با لینک مستقیم-  75.88 مگابایت | لینک کمکی | لینک کمکی
 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com

تصویری از محیط کرک شده ی نرم افزار
 تصویری از محیط برنامه
 سایت سازنده لینک منبع

جمعه 6 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 23:39 ::  نويسنده : رئیسی

منبع : www.AsanDownload.com 



آپدیت April 2011ویندوز اکس‌پی یکی از سیستم ‌عامل ‌هایی است که اسم رمز «ویسلر» (Whistler) را بر خود داشت، چرا که در طول توسعه ویندوز ایکس ‌پی بسیاری از کارکنان مایکروسافت در تفریحگاه ویسلر کانادا مشغول اسکی بودند. ویندوز ایکس پی بر روی هسته ویندوز ان‌تی و ۲۰۰۰ پایه‌گذاری شد و جانشین دو ویندوز ۲۰۰۰ و ام‌یی گردید. شرکت مایکروسافت ویندورز اکس‌پی را به منظور به‌روزکردن رابط کاربر (شکل ظاهری برنامه)، افزودن ویژگی‌های تازه، یکدست‌کردن «مبنای کد» بین اعضای مختلف خانواده مایکروسافت ویندوز و فراهم آوردن یک پلتفرم باثبات‌تر، پایه‌گذاری و در سال ۲۰۰۱ روانه بازار کرد. ویندوز اکس پی که در اکتبر ۲۰۰۱ عرضه شد، یکی از محبوب ترین سیستم‌های عامل کامپیوتر در جهان به شمار می‌رود که گفته می‌شود بیش از چهارصد میلیون نسخه از آن در حال استفاده است. با این حال مایکروسافت اعلام کرده دیگر به شرکت‌های عمده سازنده کامپیوتر نظیر دل، اچ پی و توشیبا مجوز نصب سیستم‌عامل قبلی را بر روی کامپیوترهای تولیدی نخواهد داد، و از ژانویه ۲۰۰۸ ویندوز اکس پی بر روی کامپیوترهای جدید عرضه نخواهد شد. نسخه ی نهایی سرویس پک سه ویندوز ایکس پی دارای شماره ساخت 5.1.2600.5512 می باشد و تمام آنچه پیش از این تاریخ به عنوان ویندوز ایکس پی سرویس پک سه دیده و شنیده اید همگی یا نسخه های آزمایشی بوده اند و یا به دلیل به همراه داشتن آپدیت های جدید به عنوان سرویس پک سه نامیده می شدند. نسخه ی نهایی بدون شک همین هست که مقابل شما قرار دارد! Microsoft Windows XP Service Pack 3 تمامی آپدیت ها و بهبود های امنیتی و نرم افزاری سیستم عامل ویندوز اکس پی که طی این 4 سال مرحله به مرحله عیب یابی و رفع شده را همراه با تعدادی ویژگی های جدید و مفید ویندوز ویستا و حتی ویندوز سرور 2008 داراست.
ویندوز XP در ویراشهای مختلفی ارائه شده‌است که از رایج ترین آنها می‌توان به ویندوز XP ویرایش خانگی برای کاربران خانگی ویندوز XP حرفه‌ای که قابلیت‌های دیگری همچون پشتیبانی از دامنه ویندوز سرور را دارد مناسب کاربران حرفه‌ای و تجاری است، اشاره کرد. ویندوز XP ویرایش Media Center نیز در حقیقت همان ویندوز XP حرفه‌ای است که قابلیت‌های اضافی در مورد سیستم‌های چند رسانه‌ای همچون تماشای TV، مشاهده DVD و شنیدن موزیک دارد. ویندوز XP ویرایش Tablet PC برای اجرا در پلت فرم‌های Table PC طراحی شده‌است. همچنین دو ویرایش ۶۴ بیتی از ویندوز XP وجود دارد: ویندوز XP ویرایش ۶۴ بیتی برای پردازنده‌های تیانیوم و ویندوز XP ویرایش حرفه‌ای x۶۴ برای پردازنده‌های x۸۶-۶۴ ویندوز XP به خاطر بهبود کارایی و پایداری نسخه‌های قبلی ویندوز، مورد توجه قرار گرفته‌است. در ویندوز XP، واسط گرافیکی کاربر کاملاً از نو طراحی شده‌است و بسیار کاربرپسندتر از نسخه‌های قبلی ویندوز مایکروسافت است. قابلیت‌های مدیریت نرم افزاری جدیدی در XP معرفی شده‌اند که کاربران را از جهنم DLLها که در نسخه‌های قبلی همه را به ستوه درمی آورد، رهایی می‌بخشد. XP اولین نسخه از ویندوز است که از فعال سازی محصول برای مقابله با قوانین تخلف نرم افزاری استفاده می‌کند. با وجود تمام قابلیت‌های موجود، XP به خاطر آسیب پذیری‌های امنیتی، وجود برنامه‌های جانبی مایکروسافت همچون اینترنت اکسپلورر و ویندوز مدیا پلیر در ویندوز به صورت پیش فرض و برخی زمینه‌های واسط کاربر، مورد انتقاد کاربران قرار گرفته‌است. در ویرایش اصلی ویندوز، ویرایش خانگی برای کاربران خانگی و ویرایش حرفه‌ای، برای کاربران حرفه‌ای و تجاری است. علاوه بر این ویرایش Media Center نیز موجود می‌باشد.

نسخه ای از ویندوز ایکس پی که در اینجا برای دانلود قرار داده شده است، در بردارنده تمامی آپدیت های مایکروسافت تا تاریخ April 2011 می باشد.
ویژگی های Microsoft Windows XP Professional SP3 Integrated April 2011:- آخرین آپدیت ویندوز ایکس پی تا Update April 2011
- بهبود امنیت در Internet Explorer 8.0.6001.18702
- ویرایش جدید Windows Media Player 11.0.5721.5280
- نصب ویندوز به صورت 100% ریجیستر مایکروسافت بدون نیاز به سریال نامبر
- بالا بردن سطح امنیت در ویندوز تا حد قابل قبول
- افزایش سرعت ویندوز و همچنین موقع کار با اینترنت و شبکه
- ویرایش جدید Remote Desktop Connection
- افزایش ثبات و پایداری ویندوز
- ویژگی Network Access Protection
- ویژگی black hole router detection
- رفع مشکلات قبلی ویندوز و سرعت بیشتر
- دارای تمامی آپدیت ها و هات فیکس ها
- ویژگی Backporting موجود در ویندوز ویستا
-

 توجه : چند سال است که شرکت های سودجو تولید نرم افزار در کشور نسخه های مختلفی از ویندوز اکس پی سرویس پک 2 را تحت عنوان ویندوز اکس پی سرویس پک سه منتشر و به فروش می رسانند که کاملا دروغیست و تمامی آن نسخه های قدیمی تر ویندوز اکس پی سرویس پک 2 و شاید با چند آپدیت بوده اند و حتی نسخه آزمایشی این ویندوز نیز نبوده اند ! نسخه رسمی این ویندوز اولین بار در ایران توسط سایت AsanDownload آماده فروش است !
- ویندوز اکس پی سرویس پک سه از لحاظ ظاهر هیچ تفاوتی با نسخه های قبلی ندارد و در عین سادگی ظاهر از لحاظ کارایی بسیار قدرتمندتر و حرفه ای تر است .
- قابلیت آپدیت ویندوز و دانلود آخرین آپدیت های مایکروسافت و استفاده از بخش Windows Update سیستم عامل که ویندوز شما را کاملا برای سایت مایکروسافت معتبر و رسمی می کند، میسر شده است !


 طریقه فعالسازی : پس از دانلود کردن تمامی پارتهای نرم افزار تمامی بخشهای آن را در پوشه ای قرار داده و در صورت نصب بودن WinRAR روی یکی راست کلیک کرده و Extract Here را بزنید. به یک فولدر می رسید که فایل Image ‌در داخل آن قرار دارد. فایل Image را که فرمت ISO دارد با استفاده از نرم افزار Nero فایل ایمیج را باز کرده و روی یک سی دی خام ضبط کنید. سیستم خود را Restart کنید و آن را با CD-ROM راه اندازی کنید.



دانلود 569 مگابایت Windows XP SP3 Update April 2011 - سرور هات فایل


دانلود 569 مگابایت Windows XP SP3 Update April 2011 - سرور راپید شیر
 


دانلود 569 مگابایت Windows XP SP3 Update April 2011 - سرور آسان دانلود

 


 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com 
 سریال نصب ویندوز : B7R7P - J63JP - 2J7VH - W3TDJ - PDP7T 
 سایت سازنده


 

سه شنبه 7 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 6:29 ::  نويسنده : رئیسی
این برنامه یکی از معروفترین برنامه های کتاب خوانی الکتریکیه که توسط شرکت معروف اداب معرفی شده. این برنامه قادره که فایلهایی با فرمت .PDF رو برای شما بازکنه.

Adobe Reader 8.1.1

دانلود ادامه ی مطلب
 

 

سه شنبه 23 فروردين 1390برچسب:, :: 5:29 ::  نويسنده : رئیسی

  دانلود در ادامه ی مطلب



ادامه مطلب ...
سه شنبه 6 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 9:0 ::  نويسنده : رئیسی

برای دانلود به ادامه مطلب بروید

حجم:4.37 MB

نرم افزاری قدرتمند در زمینه ساخت تصاویر متحرک برای استفاده در پس زمینه میزکار شما می باشد. در واقع نمی توان تصاویر انیمیشنی را به عنوان پس زمینه دسکتاپ قرار داد، شما با کمک این نرم افزار به راحتی می توانید خودتان تصاویر متحرک بسازید و از آنها به عنوان تصویر پس زمینه دسکتاپ خود استفاده نماید، زیرا عکس هایی که با این نرم افزار ساخته می شوند به صورت والپیپر بوده و دارای کیفیت بسیار عالی و سایزهای بسیار بزرگ هستند.

ساخت تصاویر بسیار زیبای متحرک توسط Animated Wallpaper Maker 2.5.6

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Animated Wallpaper Maker 2.5.6:
- امکان استفاده از تصاویر متحرک برای پس زمینه دسکتاپ
- امکان ساخت تصاویر متحرک با کیفیت و سایز بالا
- داشتن انواع افکت های متحرک برای ساخت تصاویر انیمیشنی
- داشتن نمونه های آماده و از قبل ساخته شده
- امکان اجرای نرم افزار در استارت آپ
- نمایش والپیپر ها به صورت اسلاید شو
- به تصویر کشیدن عکس ها بدون افت کیفیت
- پشتیبانی کامل از ویندوز های Vista و XP و ۷
- و …


 

 

پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 787
بازدید کل : 22691
تعداد مطالب : 252
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما