به پایگاه دانلود خوش آمدید
پنج شنبه 12 خرداد 1390برچسب:, :: 8:7 ::  نويسنده : رئیسی

برای دانلود به ادامه مطلب در زیر کلیک کنید



ادامه مطلب ...
پنج شنبه 10 خرداد 1390برچسب:, :: 21:0 ::  نويسنده : رئیسی

Windows Loader جدیدترین کرک برای فعال سازی ویندوز 7 به نام Windows 7 Loader 2.0.1

                                                                           برای دانلود به ادامه مطلب در زیر کلیک کنید



ادامه مطلب ...
جمعه 6 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 23:39 ::  نويسنده : رئیسی

منبع : www.AsanDownload.com 



آپدیت April 2011ویندوز اکس‌پی یکی از سیستم ‌عامل ‌هایی است که اسم رمز «ویسلر» (Whistler) را بر خود داشت، چرا که در طول توسعه ویندوز ایکس ‌پی بسیاری از کارکنان مایکروسافت در تفریحگاه ویسلر کانادا مشغول اسکی بودند. ویندوز ایکس پی بر روی هسته ویندوز ان‌تی و ۲۰۰۰ پایه‌گذاری شد و جانشین دو ویندوز ۲۰۰۰ و ام‌یی گردید. شرکت مایکروسافت ویندورز اکس‌پی را به منظور به‌روزکردن رابط کاربر (شکل ظاهری برنامه)، افزودن ویژگی‌های تازه، یکدست‌کردن «مبنای کد» بین اعضای مختلف خانواده مایکروسافت ویندوز و فراهم آوردن یک پلتفرم باثبات‌تر، پایه‌گذاری و در سال ۲۰۰۱ روانه بازار کرد. ویندوز اکس پی که در اکتبر ۲۰۰۱ عرضه شد، یکی از محبوب ترین سیستم‌های عامل کامپیوتر در جهان به شمار می‌رود که گفته می‌شود بیش از چهارصد میلیون نسخه از آن در حال استفاده است. با این حال مایکروسافت اعلام کرده دیگر به شرکت‌های عمده سازنده کامپیوتر نظیر دل، اچ پی و توشیبا مجوز نصب سیستم‌عامل قبلی را بر روی کامپیوترهای تولیدی نخواهد داد، و از ژانویه ۲۰۰۸ ویندوز اکس پی بر روی کامپیوترهای جدید عرضه نخواهد شد. نسخه ی نهایی سرویس پک سه ویندوز ایکس پی دارای شماره ساخت 5.1.2600.5512 می باشد و تمام آنچه پیش از این تاریخ به عنوان ویندوز ایکس پی سرویس پک سه دیده و شنیده اید همگی یا نسخه های آزمایشی بوده اند و یا به دلیل به همراه داشتن آپدیت های جدید به عنوان سرویس پک سه نامیده می شدند. نسخه ی نهایی بدون شک همین هست که مقابل شما قرار دارد! Microsoft Windows XP Service Pack 3 تمامی آپدیت ها و بهبود های امنیتی و نرم افزاری سیستم عامل ویندوز اکس پی که طی این 4 سال مرحله به مرحله عیب یابی و رفع شده را همراه با تعدادی ویژگی های جدید و مفید ویندوز ویستا و حتی ویندوز سرور 2008 داراست.
ویندوز XP در ویراشهای مختلفی ارائه شده‌است که از رایج ترین آنها می‌توان به ویندوز XP ویرایش خانگی برای کاربران خانگی ویندوز XP حرفه‌ای که قابلیت‌های دیگری همچون پشتیبانی از دامنه ویندوز سرور را دارد مناسب کاربران حرفه‌ای و تجاری است، اشاره کرد. ویندوز XP ویرایش Media Center نیز در حقیقت همان ویندوز XP حرفه‌ای است که قابلیت‌های اضافی در مورد سیستم‌های چند رسانه‌ای همچون تماشای TV، مشاهده DVD و شنیدن موزیک دارد. ویندوز XP ویرایش Tablet PC برای اجرا در پلت فرم‌های Table PC طراحی شده‌است. همچنین دو ویرایش ۶۴ بیتی از ویندوز XP وجود دارد: ویندوز XP ویرایش ۶۴ بیتی برای پردازنده‌های تیانیوم و ویندوز XP ویرایش حرفه‌ای x۶۴ برای پردازنده‌های x۸۶-۶۴ ویندوز XP به خاطر بهبود کارایی و پایداری نسخه‌های قبلی ویندوز، مورد توجه قرار گرفته‌است. در ویندوز XP، واسط گرافیکی کاربر کاملاً از نو طراحی شده‌است و بسیار کاربرپسندتر از نسخه‌های قبلی ویندوز مایکروسافت است. قابلیت‌های مدیریت نرم افزاری جدیدی در XP معرفی شده‌اند که کاربران را از جهنم DLLها که در نسخه‌های قبلی همه را به ستوه درمی آورد، رهایی می‌بخشد. XP اولین نسخه از ویندوز است که از فعال سازی محصول برای مقابله با قوانین تخلف نرم افزاری استفاده می‌کند. با وجود تمام قابلیت‌های موجود، XP به خاطر آسیب پذیری‌های امنیتی، وجود برنامه‌های جانبی مایکروسافت همچون اینترنت اکسپلورر و ویندوز مدیا پلیر در ویندوز به صورت پیش فرض و برخی زمینه‌های واسط کاربر، مورد انتقاد کاربران قرار گرفته‌است. در ویرایش اصلی ویندوز، ویرایش خانگی برای کاربران خانگی و ویرایش حرفه‌ای، برای کاربران حرفه‌ای و تجاری است. علاوه بر این ویرایش Media Center نیز موجود می‌باشد.

نسخه ای از ویندوز ایکس پی که در اینجا برای دانلود قرار داده شده است، در بردارنده تمامی آپدیت های مایکروسافت تا تاریخ April 2011 می باشد.
ویژگی های Microsoft Windows XP Professional SP3 Integrated April 2011:- آخرین آپدیت ویندوز ایکس پی تا Update April 2011
- بهبود امنیت در Internet Explorer 8.0.6001.18702
- ویرایش جدید Windows Media Player 11.0.5721.5280
- نصب ویندوز به صورت 100% ریجیستر مایکروسافت بدون نیاز به سریال نامبر
- بالا بردن سطح امنیت در ویندوز تا حد قابل قبول
- افزایش سرعت ویندوز و همچنین موقع کار با اینترنت و شبکه
- ویرایش جدید Remote Desktop Connection
- افزایش ثبات و پایداری ویندوز
- ویژگی Network Access Protection
- ویژگی black hole router detection
- رفع مشکلات قبلی ویندوز و سرعت بیشتر
- دارای تمامی آپدیت ها و هات فیکس ها
- ویژگی Backporting موجود در ویندوز ویستا
-

 توجه : چند سال است که شرکت های سودجو تولید نرم افزار در کشور نسخه های مختلفی از ویندوز اکس پی سرویس پک 2 را تحت عنوان ویندوز اکس پی سرویس پک سه منتشر و به فروش می رسانند که کاملا دروغیست و تمامی آن نسخه های قدیمی تر ویندوز اکس پی سرویس پک 2 و شاید با چند آپدیت بوده اند و حتی نسخه آزمایشی این ویندوز نیز نبوده اند ! نسخه رسمی این ویندوز اولین بار در ایران توسط سایت AsanDownload آماده فروش است !
- ویندوز اکس پی سرویس پک سه از لحاظ ظاهر هیچ تفاوتی با نسخه های قبلی ندارد و در عین سادگی ظاهر از لحاظ کارایی بسیار قدرتمندتر و حرفه ای تر است .
- قابلیت آپدیت ویندوز و دانلود آخرین آپدیت های مایکروسافت و استفاده از بخش Windows Update سیستم عامل که ویندوز شما را کاملا برای سایت مایکروسافت معتبر و رسمی می کند، میسر شده است !


 طریقه فعالسازی : پس از دانلود کردن تمامی پارتهای نرم افزار تمامی بخشهای آن را در پوشه ای قرار داده و در صورت نصب بودن WinRAR روی یکی راست کلیک کرده و Extract Here را بزنید. به یک فولدر می رسید که فایل Image ‌در داخل آن قرار دارد. فایل Image را که فرمت ISO دارد با استفاده از نرم افزار Nero فایل ایمیج را باز کرده و روی یک سی دی خام ضبط کنید. سیستم خود را Restart کنید و آن را با CD-ROM راه اندازی کنید.



دانلود 569 مگابایت Windows XP SP3 Update April 2011 - سرور هات فایل


دانلود 569 مگابایت Windows XP SP3 Update April 2011 - سرور راپید شیر
 


دانلود 569 مگابایت Windows XP SP3 Update April 2011 - سرور آسان دانلود

 


 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com 
 سریال نصب ویندوز : B7R7P - J63JP - 2J7VH - W3TDJ - PDP7T 
 سایت سازنده


 

جمعه 6 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 8:24 ::  نويسنده : رئیسی

منبع : www.AsanDownload.com


 

نرم افزارهای زیادی در زمینه طراحی وب وجود دارند ، شرکت های نرم افزاری متعددی هستند که  کار تولید نرم افزارهای طراحی وب را برعهده دارند ، تقریبا همه این نرم افزارها خصوصیات شبیه به هم دارند اما به طبع تعدادی از آن ها با دارا بودن قابلیت های متفاوت و مهم توانسته اند که خود را از بقیه جدا کرده و در رتبه بهتری قرار بگیرند. زمانی که نامی از نرم افزارهای طراحی وب به میان می آید اکثر کاربران به این نکته فکر می کنند که آیا به همین سادگی است که ما بتوانیم یک سایت طراحی کنیم ؟ طراحی که حتی یک خط هم کدنویسی و برنامه نویسی تحت وب را نمی توانیم انجام دهیم. پاسخ مثبت است ؛ زیرا با نرم افزارهایی که امروزه طراحی می شوند بدون دانستن هیچ زبان برنامه نویسی تحت وب می توان به سادگی کار طراحی یک سایت را انجام داد بدون این که کاربر بازدید کننده متوجه این مساله شود.
این نرم افزارها با محیط طراحی خود ابتدا به کاربر این قابلیت را می دهند تا طراحی های خود را انجام داده و سپس خود نرم افزار به صورت اتوماتیک کدها را به صورت هوشمند تولید می کند تا مرورگر قدرت پردازش آن ها را به سادگی داشته باشد. Xara Web Designer همانطور که از نامش هم پیداست محصول شرکت Xara بوده و ابزاری برای طراحی صفحات وب به شمار می رود ، اما هرکس محیط کاربری این نرم افزار را ببیند مطمئنا متعجب خواهد شد زیرا محیط این نرم افزار به ابزارهای گرافیکی بیشتر شبیه است تا نرم افزارهای طراحی وب . در حقیقت این نرم افزار هیچ گونه نیازی به برنامه نویسی نداشته و طراح است که باید با نهایت سلیقه خود آنچه را در ذهن خود از یک صفحه وب می پروراند به روی نرم افزار آورده و با کمی رنگ بندی صحیح بهترین را نسبت به هدف خود طراحی کند.
در Xara Web Designer طراحی به سادگی می تواند تمامی Object هایی که به صورت معمول در یک صفحه وب یافت می شوند را به کار برده بدون این که حتی یک خط هم برنامه نویسی کند ، هرجایی از صفحه که بخواهد به مانند یک نرم افزار گرافیکی متن ، عکس و یا هر Object دیگری را به کار برد . این ابزار با طرح ها و قالب های آماده بسیار کمک زیادی در ایجاد طرح دلخواه را به کاربر می دهد ؛ به قول سایت سازنده کاربر این نرم افزار به اندازه رانندگی برای ماشین طراحی وب را بتواند انجام دهد ،  می تواند سایتی قدرتمند طراحی کند.  این مجموعه یک بسته نرم افزار کامل است ، اگر Photoshop  Dreamweaver و CuteFTP که سه نرم افزار برای طراحی ، کدنویسی و آپلود فایل هستند را در کنارهم قراردهیم یک مجموعه کامل برای طراحی وب بدست می آید ، Xara Web Designer کار همین سه نرم افزار را انجام می دهد. بسته ای که هم اکنون مقابل شما کاربران عزیزآسان دانلود قرار دارد ، مجموعه کامل این نرم افزار به همراه کرک در انتظار کاربران حرفه ای برای طراحی سایت هاست.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Xara Web Designer Premium v7.0.2.16324:
- محیط کاملا متفاوت از نرم افزارهای دیگر
- عدم نیاز به هیچ گونه برنامه نویسی برای طراحی
- محیط جذاب و کاربر پسند نرم افزار
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- طرح های بسیار زیبا و متعدد
- طراحی برپایه WYSIWYG که هرچه کاربر طراحی می کند ، می تواند ببیند
- قابلیت آپلود برروی سرور به سادگی
- قابلیت استفاده از تمامی Objectها در صفحه وب
- قابلیت استفاده از Object ها در یک صفحه بدون محدودیت به مانند یک نرم افزار گرافیکی- کیفیت بالا در نتیجه کار با این نرم افزار- قابلیت ساخت منوهای Pop-up برای تصاویر
- قابلیت قرار دادن امکاناتی برای سایت نظیر تغییر رنگ قالب از سوی کاربران
- سازگار با انواع مرورگرها
- پشتیبانی از فرمت های رایج تصاویر نظیر PSD ، JPEG ، PNG و ...
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7- و ...

قابلیت های جدید اضافه شده در نسخه 7 :
- امکان طراحی منوهای DHTML
- تهیه نسخه پشتیبان به صورت اتوماتیک از اسناد در حال ویرایش
- هاستینگ رایگان برای کاربران این نرم افزار
- امکان گرد کردن گوشه هر صفحه به سادگی و با استفاده از قابلیت های موجود در نرم افزار
- امکان قرار دادن ویدئوهای MP4 به سادگی تنها یک Drag & Drop
- امکان بهینه سازی اتوماتیک عکس ها
- امکان ساخت اسلایدشو برای سایت ها به همراه منوهای مختلف
-
 طریقه فعالسازی : 
- پس از دانلود برنامه توسط نرم افزار WinRar فایلها را از حالت فشرده شده خارج نمایید.
- فایل موجود در پوشه Patch را در محل نصب نرم افزار کپی کرده و پس از اجرا برروی Apply کلیک کنید.

 قیمت: 99.99 دلار آمریکا
 دانلود نرم افزار با لینک مستقیم-  75.88 مگابایت | لینک کمکی | لینک کمکی
 پسورد فایل زیپ : www.asandownload.com

تصویری از محیط کرک شده ی نرم افزار
 تصویری از محیط برنامه
 سایت سازنده لینک منبع

برای این لحظه یک تم فوق العاده زیبا و جدید را برای شما عزیزان اماده کرده ایم.نام این تم زیبا Sign Blue Rayمیباشد که برای سیستم عامل سیمبیان سری 60 ویرایش پنجم آماده شده است.پس زمینه این تم از یک عکس شلوغ و گرافیکی استفاده شده است.چیزی که جلوه ویژه ای به این تم داده است.پس میتوان این تم را یک تم گرافیکی فوق العاده دانست.دانلود تم زیبای Sign Blue Rayاز پرشین موب در ادامه مطلب....

منبع : www.PersianMob.Net
سه شنبه 6 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 6:0 ::  نويسنده : رئیسی

همه شما بازی مار و پله را میشناسید.این بازی هم اکنون برای سیستم عامل سیمبیان سه آماده شده است.این بازی دارای گرافیک بسیار مناسبی میباشد و یکی از ویژگی های مهم آن هوش مصنوعی بالای طرف مقابل شما میباشد.این بازی دارای حجم بسیار کمی میباشد که هم اکنون از پرشین موب قابل دریافت میباشد...

 


 

منبع : www.PersianMob.Net

هیجان مسابقات رالی بیابانی با Race After 1977 - آیفون، آیپاد، آیپاد تاچ


بازی مهیج مسابقات رالی بیابانی Race After 1977 که توسط خودروهای قدیمی آمریکایی به سبک و سیاق 1977 ساخته شده است. این بازی مهیچ با گرافیک بسیار بالا و محیط سرگرم کننده در تعقیب و گریز با ماشین های پلیس انجام میشود.بازی Race After 1977 بروی آیفون و آی پاد قابل نصب می باشد.


 این بازی بر روی تمامی گوشی های موبایل آیفون و آیپاد و آیپاد تاچ قابل اجرا میباشد.

 دانلود رایگان با لینک مستقیم - 79.6 مگابایت | لینک کمکی (مستقیم)
 پسورد فایل زیپ : www.asanmob.com
 لینک منبع

سه شنبه 6 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 5:29 ::  نويسنده : رئیسی

در این لحظه برای شما کاربران محترم سایت  یک کتاب جاوا با نام زندگی نامه فوتبالیست ها آماده کرده ایم.این کتاب برای پلتفرم های جاوا ارائه شده است و در رزولوشن 240x320 میباشد

منبع : www.PersianMob.Net

سه شنبه 6 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 5:29 ::  نويسنده : رئیسی

پلیر قدرتمند FolderPlay v1.1 یکی از بهترین و ساده ترین پلیر های موجود برای پخش فایل های صوتی که برای سیستم عامل سیمبیان سری 6 ویرایش سوم میباشد.نسخه جدید این نرم افزار مدت کمی هست که منتشر شده است که ما ان را رایگان در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.دانلود نرم افزار FolderPlay v1.1 از پرشین موب در ادامه مطلب....

 

منبع : www.PersianMob.Net

توسط نرم افزار Yaulu Address Book میتوانید یکی از بهترین مدیریت ها را بر روی تماس های دریافتی و پیامک ها و.. داشته باشید.ویژگی ها:
1-جستجو در پیامک ها
2-جستجو بر اساس نام یا بخشی از شماره تلفن
3-ایجاد بک آپ یا همان نسخه پشتیبان

 

این نرم افزار بهترین نرم افزار مدیریت گوشی میباشد که به صورت رایگان و ساین عمومی از سایت قابل دریافت میباشد.


 

منبع : www.PersianMob.Net


 

پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 289
بازدید کل : 21337
تعداد مطالب : 252
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

تماس با ما